اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال به مبارزه با ویروس کرونا توسط شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر

رییس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دراین شورا برای مبارزه با ویروس کرونا و تجهیز بیمارستانهای این شهرستان در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی مصوب شده است.

به گزارش فرینا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی؛ سیدامید شهیدی‌نیا بیان کرد: از این اعتبار مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال جهت مبارزه با کرونا و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستانها و درمانگاههای شهرستان بندر ماهشهر هزینه خواهد شد.
شهیدی نیا افزود: از دیگر مصوبات شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی مستقر در ماهشهر اختصاص هزینه برای خرید۲دستگاه دوربین حرارتی جهت اسکن افراد درفرودگاه و بیمارستان صنعت‌نفت بود، این دستگاه ویژه شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا است.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به اینکه شرکت‌های پتروشیمی در تامین مواد ضدعفونی کننده نیز ورود کرده اند ، افزود: شرکت های پتروشیمی از تمام توان خود برای کمک در بحث مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهند کرد.
بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکنون ۸۳ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۱۸ نفر جان خود را از دست داده اند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو