مدیرعامل شرکت تجارت بهداشت کیمیای ارس:

تولید روزانه 35 هزار اسپری ضدعفونی کننده در ارس

مدیرعامل شرکت تجارت بهداشت کیمیای ارس گفت: روزانه 30 هزار عدد اسپری ضدعفونی کنننده دست و سطوح در این کارخانه تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

به گزارش فرینا، مهدی ایمانخواه اظهار داشت: این شرکت برای پوشش نیاز بازار و جهت پیشگیری از ویروس کرونا ظرفیت تولید روزانه بیش از 30 هزار عدد اسپری ضدعفونی کننده را در قوطی های 260 و 500 میلی ایجاد کرده است.
ایمانخواه گفت: از روز دوشنبه اینده نیز روزانه 5 هزار عدد محلول ضدعفونی کننده جیبی در اندازه های 120 و 240 میلی تولید می شود.
مدیرعامل شرکت تجارت بهداشت کیمیای ارس در خصوص توزیع این محصولات گفت: در وهله اول توزیع اسپری ها در سطح داروخانه ها و فروشگاه های کالای بهداشتی محدوده ارس و شهرستان جلفا می باشد و در روزهای اتی در شهرستان های مرند، تبریز، اهر و بستان اباد نیز توزیع می گردد.
ایمانخواه افزود: به دلیل بسته بودن مرزهای کشور و زمانبر بودن تولید و چاپ قوطی در داخل کشور و با توجه به اینکه اسپری های ضدعفونی کننده با مجوز معاونت غذا و داروی استان تولید می شود، این شرکت اقدام به استفاده از قوطی های موجود در انبار شامل قوطی اسپری هوای 260 میلی و قوطی اسپری حالت دهنده موی 500 میلی نموده و تاریخ تولید در زیر قوطی ها درج شده است.
وی در پایان گفت: لیبل های چسبانده شده روی قوطی ها با هماهنگی معاونت غذا و داروی استان می باشد.
گفتنی است؛ طی چند روز اخیر در راستای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسریع در امر تولید و تامین ملزومات بهداشتی، برای 4 شرکت جهت تولید ملزومات بهداشتی گواهی و مجوز تولید از سوی مدیریت صنایع و مجوز بهداشتی آن از سوی مدیریت غذا و داروی ارس صادر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.