الکترونیکی شدن ثبت نام و تمدید کارت شهروندی قشم

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از الکترونیکی شدن مراحل ثبت نام و تمدید کارت شهروندی قشم با هدف کاهش مراجعات حضوری برای کنترل بهتر و مقابله با شیوع ویروس کرونا در جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده و با برنامه ریزی صورت گرفته جهت کاهش تردد عموم مردم برای موفقیت در کنترل و مقابله با شیوع بیماری کرونا، از این پس تمام مراحل ثبت نام و تمدید کارت های شهروندی قشم به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.
عباسی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجله به وبسایت http://citizen.qeshm.ir در جریان اعتبار عضویت شهروندی و همچنین آمار مربوط به تردد در بنادر لافت و پل قرار بگیرند.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: شهروندان قشمی همچنین می توانند برای درخواست عضویت باشگاه شهروندی و همچنین تمدید عضویت در این باشگاه اقدام کنند.
به گفته عباسی؛ پس از مراجعه درخواست کنندگان به آدرس وبسایت شهروندی قشم و ورود مشخصات، مدارک ثبت شده توسط کارشناسان بررسی شده و در پایان، تنها برای تاییدیه مدارک و امضای نهایی به واحد امور شهروندی سازمان منطقه آزاد قشم مراجعه می کنند.
گفتنی است شهروندان می توانند جهت اطلاع از اعتبار، تمدید و ثبت نام کارت شهروندی خود به آدرس وبسایت http://citizen.qeshm.ir مراجعه کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو