الزامات توسعه فضای بستری در بیمارستان پیامبراعظم(ص) قشم بررسی شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن بازدید از فضای بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، دستور بررسی امکان توسعه فضای این بیمارستان باهدف افزایش خدمات به بیماران احتمالی در هفته های آتی را صادر کرد.

به گزارش فرینا، در این بازدید که با حضور مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان، معاون فنی وامور زیربنایی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و تنی چند از مدیران این سازمان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم همراه بود، حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فضاهای موجود و قابل تبدیل به فضای بستری بیماران کرونایی بازدید کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز ضمن ارایه توضیحاتی درخصوص شیوه نگهداری بیماران مشکوک و تفکیک آن ها از سایر بخش‌ها در طبقه ای مجزا توضیحاتی ارایه کرد.
در حال حاضر بیمارستان پیامبر اعظم (ص) دارای 50 تخت اختصاصی برای بستری بیماران مبتلا به کووید 19 است که خوشبختانه در بیشترین ترافیک مراجعه کمتر از ۲۰ تخت مورد استفاده قرار گرفته و ظرفیت بیشتر این بخش خالی می باشد. با انتقال بیماران دیالیزی به بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان نیز 50 تخت دیگر در اختیار این بخش قرار می گیرد.

در این بازدید، امکان توسعه فضای بیمارستانی برای افزایش تعداد تخت های خدمت دهنده به بیماران مبتلا به کروناویروس، مورد بررسی قرار گرفت. با انجام تغییرات ایجاد شده و توسعه این فضا به کمک معاونت فنی وامور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، 50 تخت دیگر نیز به این بخش افزوده شده و تعداد تخت های خدمات دهنده به بیماران مبتلا به کووید 19 در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم به 150 تخت خواهد رسید.
با ماندن در خانه، بخشی از زنجیره انتقال ویروس کرونا نباشیم و با این عمل خود از سرمایه های انسانی جامعه در قالب کادر بهداشت و درمان محافظت کنیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.