بسیج اماکن اقامتی قشم برای حمایت از ستاد بحران کرونا / اختصاص 500 تخت به نقاهتگاه بیماران کرونایی در قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از پیوستن اماکن اقامتی قشم به امکانات بهداشت و درمان شهرستان، به عنوان نقاهتگاه برای نگهداری و ارایه خدمات ویژه به بیماران احتمالی و‌یا بهبودیافته در راستای تامین امنیت سلامت و عمل به مسوولیت های اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اینکه بیماران مبتلا به کرونا بعد از گذر از دوره بحران نیاز به مراقبت های حمایتی دارند و همچنین با درنظر گرفتن این مطلب که تمامی مبتلایان به این ویروس از مشکلات حاد برخوردار نیستند و فقط نیاز به قرنطینه خانگی دارند، ۵۰۰ تخت از اماکن اقامتی قشم که در محدوده جمعیت شهری نیستند برای تبدیل شدن به نقاهتگاه داوطلب شده اند.
شیخ زاده ادامه داد: این اقدام بعد از درخواست مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قشم مبنی بر نیاز منطقه به تامین نقاهتگاه برای ارایه خدمات درمانی به بیماران با وضعیت مساعدتر به انجام رسیده و این ۵۰۰ تخت اقامتی در اختیار کادر بهداشت و درمان قرار خواهند گرفت.
به گفته وی، این عمل، اقدامی احتیاطی برای پشتیبانی از اقدامات شبکه بهداشت و درمان و بیماران مبتلای احتمالی در آینده است و امید است تا با فعالیت های در دست انجام از جمله ضدعفونی شبانه روزی اماکن پرتردد وسیستم حمل و نقل، حفظ قرنطینه خانگی توسط مردم جزیره و کنترل مبادی ورودی این بحران به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از جامعه جزیره خواست تا با ماندن در خانه های خود، زنجیره انتقال را شکسته و به حفظ سلامت خود و نسل آینده کشور کمک کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.