اتصال روستای رمچاه به میدان هلربا 120 میلیارد ریال اعتبار

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ساخت بلواری جهت اتصال اسکله صیادی رمچاه به میدان هلر با هدف آسان سازی دسترسی اهالی این روستا و گردشگران با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش فرینا، حسین ناصری نژاد با ذکر این مطلب عنوان داشت: این بلوار 8 کیلومتر طول داشته و تردد اهالی روستای رمچاه به شهر درگهان را تسهیل کرده و همچنین مسیر دسترسی مناسبی برای گردشگران به ساحل جنوبی خواهد بود.
ناصری نژاد با اشاره به آغاز زیرسازی و آسفالت این بلوار افزود: بخشی از این پروژه مشارکتی که با همراهی شورای اسلامی روستای رمچاه  در حال انجام است به طول 2.2 کیلومتر از اسکله صیادی رمچاه به سمت این روستا در مرحله زیرسازی و آسفالت است.
به گفته وی، خاکریزی بخش دوم این بلوار به طول 5.8 کیلومتر نیز با نظارت مدیریت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در حال انجام است.
مدیر فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: این پروژه شامل بخش های مختلفی همچون؛زیرسازی، آسفالت، جدول کشی، فضای سبز و روشنایی بوده و امیدواریم با اتمام آن، ضمن تبدیل شدن جاده دسترسی محلی به یک بزرگراه، با افزایش امنیت تردد در این مسیر، هم رفاه گردشگران و اهالی روستا تامین شود و هم رونق اقتصادی برای اهالی این روستا درپی داشته باشد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو