عدم پذیرش مهمان های نوروزی از سوی مراکز اقامتی منطقه آزاد قشم

جامعه هتل‌ داران قشم در اقدامی خودجوش با صدور بیانیه ای از عدم پذیرش مهمان های نوروزی توسط مراکز اقامتی منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، جامعه هتل‌ داران قشم در این بیانیه بر همکاری تمامی مراکز اقامتی سطح جزیره در طرح عدم پذیرش مهمانان نوروزی با هدف مشارکت در بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد.
قابل ذکر است، تمامی مراکز اقامتی منطقه آزاد قشم از ابتدای بحران بیماری کروناویروس ضمن خودداری از پذیرش گردشگران و مهمانان نوروزی، با بازگرداندن هزینه سرویس های رزرو شده خود به گردشگران، به صف همکاران ستاد مدیریت بحران و مبارزه با بیماری کووید ۱۹ منطقه آزاد قشم پیوسته اند.

در متن بیانیه جامعه هتل‌ داران قشم آمده است؛
با توجه به شیوع بیماری Covid 19 در سطح بین الملل و به منظور همراهی و مشارکت در بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا، جامعه هتل داران قشم با همراهی و تعامل تمامی مراکز اقامتی جزیره قشم و  هماهنگی معاونت فرهنگی، اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، تعطیلی کلیه مراکز اقامتی جزیره را تا پایان این بحران اعلام ‌می‌نماید.
از مسوولان محترم تمامی مراکز اقامتی در سطح جزیره قشم درخواست می‌شود به طور جدی نسبت به پذیرش مهمان خودداری نموده و به این ترتیب نقش تاثیرگذار خود در حفظ سلامت ساکنان جزیره و پیشگیری از انتقال بیماری را ایفا نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو