دیدار نوروزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی قشم

در دومین روز از بهار جمعی از مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی شهرستان قشم با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کردند.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاش های همه نیروهای انتظامی و امنیتی و پرسنل خدوم دستگاه های قضایی مستقر در جزیره قشم در طول سال گذشته، سالی پربار و توام با سلامت و موفقیت برای آنها آرزو کرد.
براساس این گزارش مسئولان حاضر در این دیدار نیز با تشکر از رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بخاطر حمایت های بی شائبه ایشان از همه دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی قشم، برای مدیریت و کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم سلامتی و توفیق هرچه بیشتر در ارائه خدمات به مردم جزیره قشم درسال جدید آرزو کردند.
در این دیدار که مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مشاور انتظامی امنیتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند آخرین اقدامات این سازمان درخصوص پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره بررسی و نقطه نظرهای مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی شهرستان قشم درباره این اقدامات مطرح شد.
گفتنی است سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز بحران شیوع ویروس کرونا در کشور با تشکیل ستاد بحران کرونای قشم همه امکانات و نیروهای خود را تحت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در اختیار این ستاد قرار داده است که مهمترین آنها عبارتند از:
-    اهدا بیش از ۳۰۰ دست گان(لباس ویژه پزشکی) به کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم(ص)
-    تامین بیش از 290 هزار لیتر آب ژاول برای گندزدایی سطح شهر قشم توسط 40 نیروی خدماتی سازمان 
-    تامین 40هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده برای گندزدایی سطح روستاهای قشم
-    توزیع رایگان 600هزار ماسک معمولی(سه لایه کشی) 
-    توزیع رایگان 600 عدد ماسک کاسه ای N95
-    توزیع رایگان 30دستگاه تب سنج
-    اختصاص بیش از 160تخت بیمارستی به بیماران مشکوک به داشتن ویروس کرونا در قشم
-    نصب 60 بنر اطلاع رسانی و آموزشی با موضوع کرونا در مجتمع های تجاری و مراکز پرتردد

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو