برای نخستین بار در کشور؛

راه اندازی سامانه راستی آزمایی حمل و نقل در منطقه آزاد قشم

مدیر حمل و نقل و امور پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی سامانه راستی آزمایی حمل و نقل در این منطقه برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین اشرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه پیامکی باهدف عمل به مسوولیت های اجتماعی و در راستای احترام به حقوق شهروندان برای ثبت شکایات و تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه آزاد قشم به بهره برداری رسیده است.
اشرفی افزود: شهروندان می توانند با ارسال شماره پلاک خودرو(5 رقم اول پلاک) به سامانه   10005000500700  مشخصات راننده و شرکت تعاونی مربوطه را دریافت کرده و از این طریق تخلفات را ثبت و پیگیری نمایند.
به گفته وی این سامانه همچنین خودروهای ثبت نشده و غیرمجاز را معرفی کرده وبه  شهروندان این امکان را می دهد تا آسوده خاطر از خدمات خودروهای مجاز برای تردد استفاده کنند.
مدیر حمل و نقل و امور پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: سامانه راستی آزمایی حمل و نقل قشم با همکاری بخش خصوصی برای نخستین بار در کشور برنامه ریزی، طراحی و پیاده سازی شده و با ثبت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت اعم ازدریافت کرایه خارج از تعرفه، رفتار نامناسب و همچنین تقدیر و تشکر از رانندگان به صورت آنی و به روز اطلاعات را دریافت کرده و پاسخ می دهد.
گفتنی است، ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه آزاد قشم در حال حاضر با بیش از 900 راننده فعال، متشکل از 85% آقا و 15% بانو شامل؛ تاکسی های درون شهری، برون شهری، بی سیم، فرودگاه و سرویس مدارس در حال ارایه خدمات به شهروندان و گردشگران هستند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.