نصب 106 اِلمان شهری در منطقه آزاد قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از سفارش ساخت 106 اِِلمان و نصب بیش از 54 عدد از این نمادهای متنوع، با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی با اعلام این خبر عنوان داشت: اِِلمان های سفارش داده شده ۱۰۶ عدد در قالب ۴۵ طرح است که تا کنون 54 عدد از آن ها در قالب 19 طرح در بخش های مختلف شهر قشم نصب شده است.
طهماسبی با اشاره به برنامه های سازمان منطقه آزاد قشم برای دادن جلوه ای متفاوت به شهر قشم و  و زیباسازی جزیره در ایام نوروز گفت: با وجود بحران حاصل از شیوع کروناویروس، ما همچنان به ارایه خدمات مشغول هستیم تا شاید با اجرای طراحی های متفاوت در فضای شهر و جزیره، به  افزایش روحیه امید بخشی به ساکنان کمک کنیم.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: بقیه اِِلمان های سفارش داده شده به دلیل تعطیلی کارگاه های ساخت به علت فراگیر شدن بیماری کووید 19، با پیشرفت ۸۵ درصد، ساخته شده و بعد از پایان طرح مقابله با کرونا به جزیره ارسال شده و نصب خواهد شد. 
طهماسبی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم به ویژه ساکنان جزیره، اضافه کرد: امیدواریم بعد از گذر از این دوران بحرانی، با فعالیت های انجام شده توسط نیروهای مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، چهره ای متفاوت از جزیره داشته باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.