پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت مبعث حضرت محمد (ص) پیامبر نور و رحمت

  • سه شنبه 5 فروردين 1399 - 11:25
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی پیامی فرا رسیدن عید بزرگ مبعث حضرت محمد(ص) پیامبرعظیم الشان اسلام را به همه پیروان آن حضرت در جهان، مردم مسلمان ایران اسلامی و بخصوص مردم شریف جزیره قشم تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم متن پیام حمیدرضا مومنی به این شرح است:


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  


حضرت محمد(ص) پیامبرعظیم الشان اسلام به عنوان آخرین فرستاده خداوند با مبعث خود در چنین روزی در رحمت و نور هدایت خداوند را به روی بشریت گشود و فصلی ابدی در تاریخ جهان هستی ورق زده شد.
در چنین روزی آیه شریفه اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ، اقْرَأْ وَرَبُّكَ الْأَكْرَمُ، الَّذِي عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنْسَانَ مَا لَمْ يَعْلَمْ از سوی خالق عالم بر پیامبر اسلام نازل شد تا باران رحمت از مبعث آن حضرت بر سر امت اسلام ببارد.
حضرت محمد (ص) از سوی خداوند ماموریت یافت تا با عزمی راسخ به جنگ همه کژی ها و ناراستی ها در میان انسان ها برود و توانست در طول عمر مبارکشان با کسب توفیقات الهی حقیقت خلقت را برای مردم روشن کند.
از نتایج مبارک مبعث پیامبر نور و رحمت این بود که مردم دریافتند ستایش تنها شایسته خالق بی همتا است و همه هستی به اراده او خلق شده و بشریت باید تنها در برابر چنین خالقی سر تعظیم فرود آورد.
فرا رسیدن عید بزرگ مبعث درهرسال، یادآورضرورت تحول در جامعه انسانی به مانند دوره بعثت پیامبر بزرگ اسلام است تا همه ما مسلمانان به خود بیاییم و با سرمشق قرار دادن راه و سیره آن حضرت، جامعه ای اسلامی به معنای واقعی کلمه در ایران اسلامی و بخصوص در جزیره قشم بنا کنیم.
اینجانب به عنوان خادمی کوچک در سرزمین بزرگی به نام جزیره قشم که دل های مردمانش همیشه برای اسلام عزیز می تپد با تبریک فرا رسیدن عید بزرگ مبعث آرزو می کنم که همه ما در کنار یکدیگر بتوانیم از برکات لایزال این عید بزرگ برای تعالی و رستگاری مردم ایران اسلامی و بخصوص مردم شریف جزیره قشم بهره کافی و وافی را ببریم.
« ان شاء الله »

حمید رضا مومنی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو