همراهی فعالان اقتصادی مجتمع های تجاری منطقه آزاد انزلی؛

بخشش اجاره بهای اسفند و فروردین ماه از سوی مالکین غرفه های تجاری

با شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای زیادی دچار اختلالات فراوان مالی شده اند و در همین راستا پویش های مردمی متنوعی به منظور حمایت از مشاغل مختلف ایجاد شد تا با مهربانی به مقابله با بیماری مزبور پرداخته تا علاوه ممانعت از گسترش آن، زمینه کاهش اثرات مخرب آن بر زندگی مردم را فرآهم نمایند.

به گزارش فرینا، بر این اساس بعد از اقدام سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص بخشودگی اجاره بهای دو ماهه اسفند و فروردین و معوق سازی مطالبات سازمان در این مدت، مالکین بیش از ۵۰ غرفه مجتمع تجاری ونوس واقع در فاز تجارت و گردشگری منطقه، با بخشش اجاره بهای ماه های اسفند و فروردین دست به دست هم داده تا در این شرایط خاص میزان آسیب پذیری هم وطنان کاهش یابد.

سازمان منطقه آزاد انزلی از آغاز ورود ویروس کرونا در سطح استان گیلان اقدامات متنوعی را در حوزه های اطلاع رسانی، بخشش اجاره بها و تعویق دریافت مطالبات در سررسید دوماهه اسفند و فروردین، ضدعفونی و گندزدایی محیط انجام داده و بخش خصوصی نیز در حوزه تولید، با همکاری این سازمان و وزارت بهداشت محصول تولیدی خود را تغییر داده و موفق به تولید ملزومات بهداشتی و پزشکی مورد نیاز کادر درمانی درگیر با این بیماری و مردم عادی شدند. در حوزه تأمین مواد و کالاهای مورد نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان این محصولات نیز واردکنندگان منطقه آزاد انزلی نیز دست به کار شدند؛ در عین حال بخشش اجاره از سوی غرفه داران یکی از مجتمع های تجاری منطقه، گام دیگری در کاهش عوارض ناشی از محدودیت های ایجاد شده در فضای کسب و کارهای بخش خصوصی است که با حمایت و تشویق سازمان منطقه آزاد انزلی همراه خواهد بود.

بنابراین گزارش اسامی عزیزانی که اقدام به بخشیدن اجاره بهای غرفه های خود در این منطقه نمودند به منظور قدردانی از حرکت خداپسندانه و حمایتی به اطلاع عموم رسیده می شود:

آقایان:محمد رخشان. علی اسدی. سیدمحمد آموزش. مجید مدرسی. علی بهارمست. نادر راست کردار. هادی راست کردار. ابراهیم یدک. غفرانی. فاضلی. زاهدی. محمد صادق مبرهن. هرمز مبرهن. اسماعیل اسدی. محمدرضا تاج زاده. مرامی. مجیدی. پور صبوری. نقوی. صابر. روستا. گوراب جیری. فیض بخش. لطفی نژاد. خانم رفیعی. جواد عزیزی آجرلو. عاتف بابایی فر. جواهری. زربافی. سعادتی. موسوی. علی پور. یحی پور. دادرس. جهانگرد. خرسندی. زمانی. دکتر کامبیز ماهتوی. فرساد. ملایی پور. ضیا بخش و دهکانی.

خانم ها: گیتی صمدی. رنجبر. رهایی. کاظم زاده. کشاورزی. ماهوتی و رهنمایی.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو