تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی ارس برای مقابله با کرونا

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی منطقه آزاد ارس در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا با اشاره به تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی ارس برای پیشگیری از شیوع این بیماری؛ عنوان کرد: با نزدیک شدن به ایام عید با حضور اکیپ هایی از سازمان هلال احمر شهرستان جلفا، یگان امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس، نیروی انتظامی و بسیج مردمی کنترل و غربالگری در مبادی ورودی و خروجی ارس جدی تر خواهد شد.

داداش زاده در ادامه با بیان اینکه ضدعفونی اماکن عمومی در ارس به طور شبانه‌روزی ادامه دارد بر لزوم رعایت اصول و نکات بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و در پیش بودن تعطیلات نوروز از مردم می‌خواهیم به طور جدی به توصیه ماندن در خانه و خودداری از ترددهای غیرضروری توجه کنند.

وی  تصریح کرد: پیرو اطلاع رسانی های قبلی و طبق بخشنامه های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از شانزدهم اسفندماه برای مقابله با ویروس کرونا هیچ گونه خدماتی در بخش های اقامتی و پذیرایی در ایام تعطیلات نوروز در ارس به گردشگران ارائه نخواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو