معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس:

افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در ارس

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس که بهمراه مدیران صنایع و سایت های صنعتی ارس در دومین روز از آغاز سال نو از شرکت های تولید مواد ضدعفونی کننده بازدید کردند؛از افزایش ظرفیت تولید این مواد در ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، صفر شاسفند در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در ارس گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونا و نیاز مبرم کشور به ملزومات بهداشتی برخی از واحدهای تولیدی ارس با تغییر خطوط خود به صورت شبانه روزی و با تمام ظرفیت، محلول و اسپری ضدعفونی کننده؛ ماسک و الکل تولید و به بازار عرضه می کنند و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده تقاضای مردم در جهت تامین مواد بهداشتی مرتفع گردد.

شاسفند در بازدید از شرکت نیکان کیمیاگران ارس گفت: این شرکت در حال حاضر حتی در ایام تعطیلات نوروزی نیز به تولید مشغول است و روزانه ۳۰ هزار عدد محلول ضدعفونی کننده ۳۰۰ میلی لیتری تولید می کند.

وی در ادامه ضمن بازدید از شرکت دیاموند آریاشیمی ارس عنوان کرد: شرکت دیاموند نیز از دیگر شرکت های تولید کننده مواد ضدعفونی کننده است که با استفاده از مواد اولیه آلمانی روزانه ۳۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و گندزدای سطوح در بسته بندی های ۵۰۰ میلی لیتر و یک لیتری تولید و روانه بازار مصرف می کند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس  از تولید روزانه  ۲۵ تن مواد ضدعفونی کننده توسط شرکت پروسل ارس خبر داد و افزود: از این میزان ۵ تن ژل ضدعفونی کننده، ۱۰ تن مایع ضدعفونی کننده دست و ۱۰ تن مایع ضدعفدنی کننده سطوح می باشد.

به گفته شاسفند، شرکت آذرسان دوخت ارس نیز ڪه قبلا لباس زیر مردانه تولید می کرد با تغییر خط تولید خود روزانه ۲ هزار ماسک سه لایه تولید می ڪند.

این مقام مسئول در ادامه از خطوط تولید شرکت ماد الدور ارس با ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰ هزار اسپری و محلول ضدعفونی کننده و نیز شرکت ساوالان لویی ارس با میزان تولید روزانه ۱۸ هزار محلول ضدعفونی کننده دست نیز بازدید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو