سازمان منطقه آزاد قشم حامی صنعت گردشگری منطقه

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از سیاست های حمایتی سازمان منطقه آزاد قشم از صنعت گردشگری منطقه در ایام پساکرونا خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، حمیدرضا مومنی در جلسه هم اندیشی با مدیرعامل و نمایندگان جامعه هتلداران قشم ضمن تشکر از همراهی و تعامل سرمایه گذران بخش خصوصی در این حوزه بیان داشت: همکاری فعالان صنعت گردشگری با تمهیدات و برنامه های ستاد مدیریت بحران برای مقابله با گسترش کروناویروس کمک بزرگی به کنترل این بیماری در منطقه کرده است.
وی بر ادامه سیاست های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تمرکز بر پیشگیری از کروناویروس تا ریشه کن شدن این بیماری از کشور تاکید کرد و گفت: همکاری ساکنان در حفظ قرنطینه خانگی و کاهش ترددهای غیرضروری عامل مهم دیگری برای موفقیت جزیره و جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری کووید 19 بوده و امیدواریم این حمایت مردمی تا پایان دوره ادامه یابد.
رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ها، کنسرت ها و نمایشگاه های مختلف باهدف تقویت صنعت گردشگری در ایام پساکرونا خبر داد و افزود: باتوجه به موقعیت گردشگری این منطقه به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی، انتشار کروناویروس باعث رکود این صنعت شده که در تلاشیم با طراحی فعالیت های جذاب و اقدامات حمایتی  در این حوزه، بعد از اتمام دوره بحران، شاهد رونق مجدد صنعت گردشگری در جزیره قشم باشیم.
گفتنی است، جامعه هتلداران قشم با انتشار بیانیه ای در آغازین روزهای انتشار ویروس کرونا در کشور، از عدم پذیرش گردشگران و مسافران نوروزی در اماکن اقامتی جزیره با هدف کمک به ستاد بحران برای تامین امنیت و سلامت ساکنان منطقه خبر داد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.