جهش تولید الگوی توسعه قشم در سال جدید

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در معاونت های مختلف این سازمان بر حذف بروکراسی های اداری در سال جهش تولید تاکید کرد و سال نو را به معاونان، مدیران و کارمندان این بخش ها تبریک گفت.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پنجمین روز از سال جدید از معاونت های فنی و امور زیربنایی، توسعه مدیریت، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری بازدید کرد.
در این بازدید، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از زحمات این معاونت ها در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و بر اجرایی کردن الگوی جهش تولید در مسیر توسعه کلان قشم حسب فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد.
معاونت فنی و امور زیربنایی نخستین معاونتی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آن حضور یافت و از تلاش های نیروهای این بخش به ویژه در ایام بحران بارندگی و شیوع بیماری کروناویروس تقدیر کرد.
مجموعه معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم با تامین بودجه برای پروژه های اجرایی در جزیره و امکانات رفاهی برای آسایش بیشتر کارمندان یکی از معاونت های تاثیرگذار در پیشبرد اهداف سازمانی است که با حضور مومنی مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با بازدید از بخش های مختلف معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری نیز از خدمات معاون، مدیران و کارمندان این بخش که موجبات توسعه صنعت گردشگری در این منطقه را فراهم می آورند، قدردانی کرد.
گفتنی است، ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در سال 1399 در راستای مدیریت بحران کرونا در حال ارایه خدمات، رصد و تامین سلامت و بهداشت ساکنان جزیره است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.