پیام تشکر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از مسئولین اردوگاه میثاق

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی از مسئولین اردوگاه میثاق به جهت راه اندازی و در اختیار قراردادن این اردوگاه به دانشگاه علوم پزشکی آبادان بعنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا ویروس تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خالق هستی

در این روزهای حساس که همه نیروهای خدوم و زحمتکش در همه نهادهای خدمت رسان مشغول ایثارگری برای مبارزه با کرونا ویروس این مهمان ناخوانده هستند، در کنار تلخی این حادثه هر روز شاهد خلق تصاویر زیبایی از بزرگ منشی و دلسوزی بسیاری نیز هستیم.
یکی از با ارزش ترین اتفاقات این ایام اقدام دلسوزانه و خیرخواهانه سرادر یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان نورسپاه و بسیج و مسئول سازمان اردویی راهیان نور وگردشگری بسیج و سید علی نوری فرماندهی مجتمع فرهنگی تربیتی میثاق با شهدا و شهیده مریم فرهانیان آبادان بود، که با در اختیار قرار دادن اردوگاه راهیان نور میثاق به دانشکده علوم پزشکی آبادان جهت راه اندازی نقاهتگاه مخصوص بیماران مبتلا به کوئید ۱۹، کمک بزرگی به کادر درمانی منطقه در راستای رسیدگی به بیماران نموند.
بر خود لازم می دانم که ضمن تشکر و قدردانی از این بزرگواران برایشان از درگاه خداوند منان سلامتی و تندرستی را مسألت نمایم.

اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو