معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ اسدلله علیزاده به سمت معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد.

به گزارش فرینا، در حکم محمدرضا عبدالرحیمی خطاب به اسدالله علیزاده آمده است:

با عنایت به تخصص، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی دربخش های مختلف مدیریتی بویژه در حوزه مدیریت منابع سازمانهای مناطق آزاد، بدینوسیله شما را به عنوان معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب می نمایم.

بی تردید از الزامات توفیق مناطق آزاد در تحقق اهداف کلان کمک به تقویت اقتصاد ملی و پیوند آن با اقتصادهای منطقه ای و بین المللی و کمک به عمران و آبادانی جغرافیای محل استقرار خود، برخورداری از سازمانهای کارآمد و چابک تنظیم گرو هدایت کننده در ابعاد مختلف توسعه می باشد که در کنار سایر پیش نیازهای موقعیت استقرار، زیرساختهای فیزیکی مناسب و روزآمد، مزیتها و مشوق های قانونی رقابتی، فضای کسب و کار مطلوب و مدیریت یکپارچه و حرفه ای می تواند به ارزش آفرینی این مناطق در سطوح ملی و منطقه ای منجر شود.

براین اساس انتظار دارد با اتکال به عنایات الهی و مدنظر قراردادن ارزشهای دانایی، پاکدستی و تلاش جهادی و با بهره گیری از نظرات کارشناسان و خبرگان حوزه های سازمان، مدیریت و مالیه و مشارکت موثر با سایر معاونین سازمان موارد ذیل را در راستای برخورداری منطقه آزاد ماکو از یک سازمان هدایت کننده و تنظیم گر کارآمد در دستور کار جدی آن معاونت قرارداده و اینجانب را بطور مستمر از پیشرفت امور مطلع نمایید.

بدیهیست ایفای دقیق ماموریتهای مذکور مبنای ارزیابی عملکرد جنابعالی و گروه مدیران همکار آن معاونت خواهد بود که به صورت شش ماهه صورت خواهد گرفت:
– سازماندهی و مهندسی مجدد ساختار سازمان مبتنی بر الزامات و اصول کارآمدی و چابکی سازمان با رعایت دستورالعمل ها و ضوابط مربوط به ساختار سازمانی سازمانهای مناطق آزاد کشور
– پیگیری و پیاده سازی الزامات مدیریت یکپارچه منطقه و اجرای تکلیف قانونی ماده ۶۵ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مصوب بهمن ماه ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی در تعامل اثربخش با دستگاهها
– تدوین و اجرای برنامه توسعه سرمایه انسانی سازمان مبتنی بر الزامات استقرار نظام شایستگی
– پیاده سازی الزامات مدیریت اثربخش و کارای منابع مالی و ارتقای سطح و شیوه های تامین مالی سازمان به منظور دست یابی به اهداف و ایفای صحیح ماموریتهای سازمان
– پیاده سازی نظام بودجه ریزی عملیاتی و مبتنی بر عملکرد در سازمان
– پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان به منظور ارتقا و توانمند سازی مستمر همکاران و از این طریق کارآمدی سازمان
– تدوین و پیاده سازی نظام بهره وری منابع اعم از انسانی، مالی، فیزیکی و زمان در سازمان
– پشتیبانی صحیح، اثربخش و به موقع فعالیتهای خط صف پیگیری اهداف کلان سازمان در سایر معاونت های تخصصی
– ارتباط نهادینه و مستمر با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و اعضای محترم کارگروه تخصصی شورای مذکور و پیگیری و هماهنگی لازم برای ایفای دقیق و به موقع تکالیف مجمع عمومی توسط بخش های مختلف سازمان
بدیهیست در این مسیر اینجانب و کلیه معاونین و مدیران سازمان نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم نمود. توفیق جنابعالی و همه تلاشگران عرصه های مختلف آبادانی و اعتلای میهن اسلامی بویژه منطقه آزاد ماکو را از درگاه احدیت مسالت می نمایم.

شایان ذکر است اسداله علیزاده، ریاست هیئت مدیره و مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد ماکو،  سرپرستی سازمان منطقه آزاد ارس و معاونت توسعه مدیریت منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی را در کارنامه خود دارد.

از دیگر سوابق کاری وی نیز می توان به مسئولیت هایی با عنوان معاونت توسعه مدیریت  سازمان منطقه آزاد ارس – مسئول راه اندازی منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو، مشاور سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی، مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، عضو شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی، عضو شورای تدوین سند چشم انداز ۲۰ساله، مدرس و عضو شورای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی و عضو شورای پژوهش پایگاه میراث جهانی تخت سلیمان و قره کلیسا و پایگاه تاریخی حسن لو، اشاره کرد.

گفتنی است، علیزاده متولد ۱۳۵۴ در ارومیه بوده و فارغ التحصیل دکترای کسب و کار است. وی کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی و کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران کسب کرده است. همکاری در ترجمه و انتشار ۱۶جلد کتاب و مجموعه مقالات مرتبط با حوزه باستان شناسی شمالغرب ایران از جمله فعالیت های علمی و دانشگاهی علیزاده است.

همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، غلامرضا رضایی نیز در راستای تقویت و فعال سازی شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو در مسیر اهداف سازمان به عنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو منصوب شد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو