بازگشت آرامش به زندگی ۹۰ خانوار آسیب دیده از سیل روستای تیس چابهار

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: زندگی ۹۰ خانوار آسیب دیده از سیل در روستای تیس این شهرستان پس از اقدامات و خدمات مناسب به حالت عادی باز گشته است.

به گزارش فرینا، محمداکبر چاکرزهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیلاب سوم و چهارم فروردین بیش‌از ۶ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها، واحدهای مسکونی و اموال شخصی مردم ساکن در مسیر رودخانه تیس چابهار خسارت وارد کرده است.

چاکرزهی بیان کرد: سیلاب به ۹۰ واحد مسکونی روستای تیس چابهار خسارت ۳۰ تا ۷۰ درصدی و ۱۹ واحد مسکونی نیز به طور کامل تخریب شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بهسازی ۱۵ هزار مترمربع از معابر تخریب شده از سیل آغاز شده و ماشین آلات سنگین در روستای تیس حضور دارند و تمام آثار سیل با کمک این منطقه، نیروهای مردمی، خیران و انجمن‌های غیردولتی برداشته شده و روال زندگی عادی مردم جریان دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه بندهای غیرکارشناسی توسط عده‌ای از افراد سودجو بر روی بستر رودخانه روستای تیس با هدف تصرف زمین ساخته شده و تخریب آنها در اثر سیلاب خسارت زیادی به مردم و زیرساخت‌ها وارد کرده است.

چاکرزهی افزود: توزیع تانکر آبرسان، تامین اقلام ضروری زندگی، اسکان موقت و رسیدگی فوری به تمام سیلزدگان در ساعات اولیه سیلاب از جمله اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار بوده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو