ثبت و کنترل تردد قشموندان به داخل و خارج جزیره قشم

رییس کمیته برنامه ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ثبت و کنترل تردد قشموندان به داخل و خارج جزیره توسط سامانه کیا با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا رفع مشکل شیوع کرونا و به ویژه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی با اعلام این مطلب عنوان داشت:  بهره گیری از شاخص های آماری برای ارتقای سطح خدمات به ساکنان، یکی از وظایف ذاتی کمیته برنامه ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است که با طراحی سامانه کیا سعی کردیم علاوه بر ارتقای سطح خدمات، بهداشت و سلامت قشموندان را نیز در نظر داشته باشیم.

وی افزود: جمع آوری و پردازش آمار و اطلاعات قشموندان در سفر و پایش سلامت آن ها و خانواده هایشان توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، می تواند به کنترل و کاهش آلودگی کروناویروس در سطح جزیره کمک کند.

رییس کمیته برنامه ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: فعالیت های این کمیته به ایام نوروز محدود نشده و تا پایان بحران کروناویروس ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است که از آذرماه 96 در قشم آغاز به کارکرده است. این ستاد به‌منظور ارایه هرچه بهتر خدمات خود به ساکنان منطقه برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 از  27 اسفندماه آغاز به کارکرده و از 10 کمیته در جنبه‌های مختلف خدمت‌رسانی تشکیل‌شده است که شامل؛ کمیته‌های حمل‌ونقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاع‌رسانی، تبلیغات-امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامه‌ریزی و آمار، نظارت- تنظیم بازار- ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت-سلامت و محیط زیست، خدمات انتظامی-امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه می‌شود.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو