همه مبادی ورودی و خروجی جزیره قشم در جهت مقابله با کرونا تحت کنترل نیروهای حفاظتی و انتظامی است

رییس حراست ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: هوشیاری، هماهنگی و همکاری نیروهای حفاظتی و انتظامی جزیره قشم در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا باعث شده تا همه مبادی ورودی و خروجی جزیره به صورت کامل کنترل شود.

به گزارش فرینا، ضرغام احمدوند با بیان این مطلب افزود: این کنترل که با قاطعیت و جدیت کامل در اسکله ها و فرودگاه قشم صورت می گیرد راه  ورود افراد مبتلا به ویروس کرونا را به داخل جزیره کاملا مسدود کرده است.
مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: درهمه اقدامات مربوط به کنترل مبادی ورودی و خروجی جزیره قشم نیروهای نظامی، انتظامی، مقاومت بسیج و جمعیت هلال احمر شهرستان قشم با نیروهای حفاظت فیزیکی و گارد مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد قشم همکاری کامل دارند.
وی با اشاره به اینکه همه این اقدامات، 24 ساعته توسط مرکز کنترل رادیویی و مرکز مانیتورینگ حراست سازمان منطقه آزاد قشم رصد و کنترل می شود از پوشش رادیویی(بی سیم) ارتباطات ریاست عالی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و قائم مقام ایشان و همه روسای کمیته های 10گانه این ستاد در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
رییس حراست ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تشریح تاثیر برقراری امنیت در موفقیت برنامه های این ستاد، خواستار رعایت دقیق موازین و نکات امنیتی و ایمنی از سوی کمیته ها و همه عوامل دست اندرکار ستاد شد و گفت: حراست این ستاد در هر زمان و مکان نسبت به موارد مربوط به حوزه مسئولیت قانونی خود آماده ارائه خدمت به کمیته هاست.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو