سیزده بدر در طبیعت ارس ممنوع/ مردم از حضور در تفرجگاه ها و فضاهای عمومی محدوده ارس پرهیز کنند

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه تمامی پارک ها و تفرجگاه های محدوده چهارگانه ارس تعطیل است گفت: در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، از مردم خواهشمندیم در روز طبیعت از حضور در اماکن عمومی پرهیز کنند.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر گفت: امسال بر اساس مصوبات ستاد کرونای ارس و در راستای سیاست های کلان کشوری و تلاش در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی تمامی پارک ها، تفرجگاه ها و اماکن خدماتی و تجاری محدوده چهارگانه ارس، با راه اندازی گشت های سیار و با همکاری ارگان های ذیربط اجازه ورود شهروندان و خودروها به این اماکن داده نخواهد شد و مردم نیز از اقدام به حضور در این فضاها به جد پرهیز کنند.

داداش زاده از اجرای این طرح در تمامی تفرجگاه های محدوده های چهارگانه ارس خبر داد و  تصریح کرد: این ممنوعیت برای تمامی  پارک ها و اماکن محدوده منطقه آزاد ارس از جمله پارک های کوهستان، دورنا، سلامت، جنگلی، پارک شهر، کلیسا، مسیر کلیسا، پل های خداآفدین، سد خداآفرین و... می باشد و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از دایر بودن درمانگاه تخصصی ارس در سیزدهم فروردین ماه خبر داد و  افزود: علاوه بر دایر بودن درمانگاه تخصصی ارس در این روز، گندزدایی اماکن عمومی نیز طبق روزهای گذشته در دستور کار ما قرار دارد و نیز نیروهای امداد و نجات، گشت حفاظت فیزیکی ارس و سایر نیروهای مرتبط در گیت های محدوده ارس مستقر هستند و عملیات پایش و غربالگری در این مبادی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در پایان ضمن تشکر از همراهی و همدلی مردم شهرستان جلفا و خداآفرین در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، با تاکید بر اینکه این اقدامات با هدف حفاظت از سلامت مردم و قطع چرخه انتقال کرونا انجام می شود گفت: درخواست ما از همه ارسوندان و شهروندان این است که امسال سیزده بدر را در خانه سپری کنند و از حضور در اماکن و فضاهای عمومی پرهیز کنند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو