تفرجگاه های ارس در روز طبیعت خالی از حضور ارسوندان بود

سرپرست حراست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سیزدهم فروردین ماه امسال هیچ موردی از استقرار و اسکان مردم در تفرجگاه های محدوده چهارگانه ارس وجود نداشت.

به گزارش فرینا، منصور امجدی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با مشارکت ارسوندان در هیچ مرکز، تفرجگاه و پارک های محدوده جلفا و خداآفرین مردم حضور پیدا نکردند که این امر فرهنگ غنی مردم را نشان می دهد و امیدوارم این روند در روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

امجدی همچنین ضمن تشکر از همکاری تنگاتنگ نیروهای انتظامی، هنگ مرزی، هلال احمر و همکاران خدمات شهری اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و نیز شورای تامین، نیروهای گشت سیار حفاظت فیزیکی ارس در روزهای آتی بصورت شبانه روزی در پارک ها و فضاهای عمومی حضور خواهند داشت و از حضور مردم در این اماکن جلوگیری می شود.

سرپرست حراست منطقه آزاد ارس در خاتمه گفت: تدابیر اتخاذ شده در زمینه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز بیستم فروردین ماه ادامه دارد از اینرو از مردم درخواست می شود نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا بخصوص ماندن در خانه را اجرایی کنند تا شاهد روزهای خوبی در سال جدید باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.