عفیفی پور اعلام کرد:

تدوین مولفه هایی برای جذب سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی / ازحضور شرکت های دانش بنیان تولیدی در بنادر استان استقبال می کنیم

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی يكي از مولفه‏ هاي تحقق شعار جهش تولید را ایجاد سازکار و بستر سازی مناسب در بنادر برای جلب، جذب و تعمیم سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی و تسهیل در فرآیند صادرات عنوان کرد.

به گزارش فرینا، "اله مراد عفیفی پور" گفت: چشم اندازهای  توسعه ای از حیث سرمایه گذاری در بنادر استان و بویژه بندرشهید رجایی با هدف تقویت و تعمیق زنجیره تولید و براساس چشم اندازها و مصوبات ابلاغی هدف گذاری خواهد شد .

عفیفی پور ترسیم مولفه ها و تدوین ساز و کارهایی با هدف اجرای دقیق رویه ابلاغی مبتنی بر جهش تولید را از مهمترین اقدامات و اهداف کاری در بنادر استان در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

وی تمرکز و حمایت از سرمایه گذاری ها با هدف ایجاد فعالیت های تولیدی و ارزش افزوده در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ، توسعه زیر ساخت ها در پسکرانه بنادر براساس نیازهای متقاضیان امر تولید ، اتخاذ سیاست های متوازن حمایتی از فعالیت های تولیدی همچنین استقبال و ایجاد فرصت برای حضور شرکت های دانش بنیان تولیدی در بنادر استان را مهمترین رویکردهای کاری در سال جاری برشمرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تاکید بر افزایش فعالیت های تولیدی درسال جدید با بهره گیری از دانش و فن‏آوري روز آمد، براساس الزامات زیست محیطی افزود: آنچه موجبات رقابت پذیری را فراهم نموده و بنادر ما را همگام با قافله پيشرفت به جلو مي‏برد و به صرفه‏ جويي فراوان در زمان و هزينه‏ ها مي‏انجامد بسط و گسترش سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی آن هم بارویکرد تولیدی است .

عفیفی پور افزایش قدرت رقابت پذیری با دیگر بنادر دنیا را سرمایه گذاری، حضور پررنگ و تقویت بنگاه های تولیدی عنوان کرد و گفت: لازمه جهش تولید و توسعه اقتصادی حضور هدفمند شرکت های تولیدی و صنعتی در مناطق ویژه اقتصادی است .

به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، کم کردن فرایندها و تسهیل در امر صادرات محصولات تولیدی، گامی مهم درجهت تحقق برنامه های سال جهش تولید است و مجتمع بندری شهید رجایی تمام امکانات خود را جهت انجام این مهم بکارگرفته و تلاش میکند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو