کمک‌های اهدایی منطقه آزاد چابهار میان هفت مرکز درمانی بلوچستان تقسیم شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ماسک، گان و مواد ضدعفونی میان ۷ بیمارستان و مرکز درمانی بلوچستان تقسیم شد.

به گزارش فرینا، محمد اکبر چاکرزهی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مرحله اول کمک‌های اهدایی منطقه آزاد چابهار شامل ماسک، گان و مواد ضدعفونی منطقه آزاد چابهار میان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرهای اسپکه، ایرانشهر، فنوج، قصرقند، راسک، نیکشهر و چابهار توزیع شد.

چاکرزهی افزود: این تجهیزات شامل 18 هزار ماسک جراحی و N95، صد و ده دست گان کرونا، 580 دست گان پزشکی و 314 هزار میلی لیتر محلول ضدعفونی می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: هم‌چنین 2.5 میلیارد تومان کمک در راستای مسولیت‌های اجتماعی منطقه به بیمارستان چابهار اهدا شده تا بخش ویژه رزرو بیماران کرونایی را راه اندازی کند.

چاکرزهی ادامه داد: این بخش ویژه با 50 تخت در فضایی جدا از بخش‌های اصلی بیمارستان تجهیز و راه‌اندازی شده و برای شرایط بحرانی و در صورتی که بخش اصلی کرونا داخل بخش بیمارستان جوابگوی تعداد زیاد بیماران نباشد از آن استفاده خواهد شد.

وی هم‌چنین از مشارکت منطقه آزاد با یک بنیاد خیریه برای حمایت از اشتغال‌های خرد گفت و افزود: بنیاد خیریه مه‌بان با مشارکت منطقه آزاد چابهار درحال جمع آوری کمک و حمایت از اشتغال‌های خردی است که در کرونا آسیب‌پذیر شده‌اند؛ هم‌چنین برای با توجه به شرایط کسب و کارها بیش‌از 300 نفر از صاحبان واحدهای تجاری منطقه آزاد چابهار اجاره‌بهاهای خود را تا پایان تعطیلات کرونایی بخشیده‌اند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو