تشریح عملکرد سال گذشته مدیریت حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم گفت: در طول سال 98 افزون بر 286هزار و 713نفر مسافر از طریق 16هزار و 996 دستگاه اتوبوس به جزیره قشم تردد کردند.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی در تشریح عملکرد سال گذشته مدیریت حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب افزود: از این تعداد مسافر افزون بر 178هزار و 916 نفر معادل 62درصد کل مسافران وارد جزیره قشم شدند.
رفیعی تعداد مسافران خروجی از جزیره قشم در سال 98 را افزون بر 107هزار و 797 نفر معادل 38درصد کل مسافران اعلام کرد و گفت: تعداد اتوبوس های ورودی به جزیره قشم هم در این مدت 9هزار و 524 دستگاه معادل 56درصد کل اتوبوس ها بوده و 44درصد بقیه معادل هفت هزار و 472 دستگاه اتوبوس نیز در سال گذشته از این جزیره خارج شده اند.
رفیعی تعداد سرویس های دربستی اتوبوس را هم در سال 98 در جزیره قشم افزون بر دو هزار و 52 دستگاه اعلام کرد و درباره سایر فعالیت های مدیریت حمل ونقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم در سال 98 نیز گفت: در این سال مجموعا 22 مجوز فعالیت برای شرکت های حمل و نقل عمومی در جزیره قشم صادر یا تمدید شده و 17درخواست هم برای تاسیس این نوع شرکت ها بررسی شده است.
به گفته وی در سال گذشته از سوی این مدیریت افزون بر 963 مورد صدور و تمدید دفترچه تاکسیرانی، پروانه بهره برداری، کارت شهری آژانس های تاکسی تلفنی و تاخیر در دفترچه تاکسیرانی در جزیره قشم صورت گرفته و پنج مورد هم  امتیاز پلاک تاکسی در جزیره نقل و انتقال پیدا کرده است.
معرفی 364 مورد جهت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد و تایید صلاحیت فردی و معرفی 54 مورد به شماره گذاری جهت نقل و انتقال امتیاز پلاک، تبدیل به احسن نمودن خودرو و بایگانی پلاک نیز از جمله فعالیت های مدیریت حمل ونقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم در سال 98 بوده است.
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم همچنین از 783 مورد بازدید از ایستگاه های 12 گانه مصوب تاکسیرانی در سطح جزیره  و رسیدگی به 143 مورد شکایت مربوط به رنت  کار و حمل و نقل بار در قشم در سال 98 از سوی این مدیریت خبر داد.
رفیعی در پایان با اشاره به آمادگی مدیریت حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم  جهت پذیرش هر گونه نظر، پیشنهاد و انتقاد درخصوص موارد مرتبط با این مدیریت، تصریح کرد: پرسنل این مدیریت همه روزه ضمن پاسخگویی به مراجعین حضوری، پیگیر نامه ها و پرونده های مرتبط  با این مدیریت هم هستند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.