نظارت مستمر بر مبادی ترددی جزیره قشم

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ادامه نظارت بر مبادی ورودی جزیره و ورود و خروج شهرها و روستاهای قشم با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: استقرار اکیپ های نظارتی بر نحوه تردد افراد در مناطق مختلف سطح جزیره تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد.
رفیعی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی، نظامی، پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان عنوان داشت: از آغاز تشکیل ستاد بحران با محتوای پیشگیری از کروناویروس، اکیپ های گشت، بازرسی و نگهبانی در همه مناطق و مراکز ترددی جزیره، به سازمان منطقه آزاد قشم کمک کرده اند تا به بهترین شکل ممکن از سلامت مردم جزیره محافظت شود.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان بر لزوم همکاری ساکنان این منطقه با نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت تاکید کرد و گفت: امیدواریم  تعاملی که تاکنون بین مردم و مسوولان جزیره جریان داشته تا پیروزی بر بیماری کووید ۱۹ ادامه یافته و مردم در اجرای طرح محدودیت ترددی با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری بیشتری نشان دهند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو