رشد ۳۰ درصدی تناژ حمل شده کالای اساسی از بندر امیرآباد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از رشد۳۰ درصدی جابجایی کالای اساسی حمل شده از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی نجفی گفت: ۹۳ هزار و ۱۰ تن کالای اساسی از ابتدای سال تا ۱۶ فروردین ماه امسال، از بندر امیرآباد به سایر نقاط کشور حمل گردیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد رشد داشت.
نجفی افزود:در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش آمار مبتلایان و جانباختگان، ستاد مرکزی مقابله با کرونا مصوباتی در زمینه اعمال محدودیت تردد و ورودی و خروجی‌های شهر‌ها و استان‌های درگیر ابلاغ کرد.
وی درباره وضعیت جابجایی کالای اساسی در مازندران در این ایام گفت: هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالا‌های اساسی اعمال نشده و نخواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از طریق ناوگان باری افزود: چندین دستورالعمل تا کنون طی هفته‌های گذشته به همه تشکل‌های صنفی ابلاغ شده و بر صحت اجرای آن نظارت می‌کنیم.
نجفی در خصوص اقدامات انجام یافته توسط این اداره کل در شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر گفت: تبدیل نوبت مجازی به نوبت واقعی در پایانه‌های بار (دیگر نیازی به ثبت اثرانگشت از سوی رانندگان نیست)، استفاده از دستگاه پوز توسط رانندگان کمی ضمن ضدعفونی کردن افراد و وسایل حمل و نقل عمومی جابجا کننده بار، تب سنجی از رانندگان، ضدعفونی کردن سالن‌های اعلام بار از جمله اقدامات این اداره کل در این ایام است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو