بخش های آسیب دیده بازار تجاری اروند (کنزالمال) بزودی قابل بهره برداری است

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری سازما‌ن منطقه آزاد اروند از مراحل پایانی ‌و راه اندازی مجدد بخش های آسیب دیده مجتمع تجاری اروند (کنزالمال)خبرداد.

به گزارش فرینا؛ کمال رضایی با اشاره به متضرر شدن خانواده های کسبه این مجتمع تجاری گفت: شرکت توسعه و سرمایه گذاری این سازمان، تصمیم گرفت بدون تعلل و توجه به بدقولی شرکت های بیمه اقدام به ساخت غرفه های آسیب دیده از آتش سوزی اخیر این بازار بگیرد.

این مقام مسئول از تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی تا کنون برای جبران خسارات های وارد شده به مجتمع تجاری اروند خبرداد و افزود: اعتباری که برای اتمام بازسازی این مجتمع تجاری برآورد شده است ۹۰ میلیارد ریال خواهد بود.

وی وعده ساخت غرفه های آسیب دیده و تحویل آن ها تا رسیدن ایام نوروز و آغاز سال ۹۹ را با مصادف شدن با شیوع بیماری کرونا همراه دانست و افزود: اگرچه این اتفاق ناگوار محدودیت هایی را برای ما ایجاد کرد؛ اما کار بازسازی از همان روزهای ابتدایی آغاز و در کمتر از دو ماه تقریبا واحدها تکمیل شده است؛ با اطمینان به محض برداشتن قرطینه ها کار ساخت بازار شتاب بیشتری خواهد گرفت و امیدواریم این بازار همزمان با بازگشایی دیگر بازارها در سراسر کشور به غرفه داران تحویل داده شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند اذعان کرد: سعی شده است؛ از مصالح مرغوب، سازه های ضد حریق و عایق در بازسازی این بازار استفاده شود و به مسائل ایمنی، استاندار و حتی زیبا سازی آن توجه بیشتری شود.

کمال رضایی با اشاره به اهمیت این بازار به عنوان یکی از پرترددترین بازارهای منطقه آزاد اروند ( شهرستان های آبادان و خرمشهر) خاطر نشان کرد: ما از همان آغاز و ۲۰ روز پس از آتش سوزی جداسازی غرفه‌های آسیب‌دیده از غرفه‌های سالم آغاز کرده و بخشی از بازار فعالیت خود را در آن زمان از سر گرفت.

گفتنی است؛ بازار تجاری اروند اواخر سال گذشته دچار آتش سوزی شد و سه انبار کالا و ۷۶ غرفه از این بازار در آتش سوخت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.