دور جدید همکاری‌های ایران و ترکیه برای 24 ساعته شدن فعالیت گمرکات / پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند

رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر خزانه داری ترکیه در یک گفت‌وگوی تلفنی، با ابراز خرسندی از گام‌های موثری که در روند توسعه و تسهیل همکاری‌های اقتصادی دو کشور برداشته شده، اعلام آمادگی کردند که با رعایت تمام شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گمرکات دو کشور می‌توانند 24 ساعته در خصوص نقل و انتقال کالاها همکاری کنند.

به گزارش فرینا به نقل از اکسپورتنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در تازه‌ترین گفتگوهای خود با وزارت خزانه داری ترکیه، بر ضرورت افزایش همکاری های دوجانبه میان گمرکات دو کشور، تاکید کرد.
واعظی و برات آلبایراک، وزیر خزانه داری ترکیه در این گفت‌وگو، رایزنی نزدیک‌تر میان وزیران بهداشت دو کشور و انتقال تجربیات در عرصه مبارزه با بیماری کرونا را ضروری خواندند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در این گفت‌وگو، با قدردانی از ارسال کمک‌های بشردوستانه ترکیه، گفت: ایران آماده ارائه هر نوع کمک و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به دولت دوست ترکیه است.
دو طرف در این گفت‌وگوی تلفنی با ابراز خرسندی از گام‌های موثری که در روند توسعه و تسهیل همکاری‌های اقتصادی دو کشور برداشته شده، اعلام آمادگی کردند که با رعایت تمام شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گمرکات دو کشور می‌توانند 24 ساعته در خصوص نقل و انتقال کالاها همکاری کنند.
واعظی و آلبایراک در عین حال بر ضرورت تسهیل تبادلات تجار و بازرگانان دو کشور در شرایط کنونی و رسیدن به یک پروتکل دقیق بهداشتی تأکید کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو