مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

زمینه فعالیت صنعتگران لرستان را تسهیل کنیم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: نقش واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی استان در مبارزه با کرونا، قابل‌توجه است.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، بختیار رازانی در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد، بیان کرد: در سال 99 که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید نام‌گذاری شده، بر آنیم تا با توسعه شهرک‌های صنعتی سطح استان، زمینه فعالیت صنعتگران لرستان را تسهیل کنیم.
رازانی، افزود: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، خوشبختانه واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان توانستند با افزایش تولید خود، بخشی از نیاز مردم و جامعه پزشکی را تامین کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، تصریح کرد: در روزهای نخستین شیوع کرونا در کشور، واحد الکل سازی فجر شهرک شماره 2 خرم‌آباد توانست تا با تکیه‌بر دانش فنی و ظرفیت‌های موجود، بخشی از الکل موردنیاز مردم را تامین کند.
رازانی، ادامه داد: تامین الکل موردنیاز واحدهای تولید ژل ضدعفونی‌کننده نیز، ازجمله اقداماتی بود که از آغازین روزهای شیوع ویروس منحوس، در سطح شهرک‌های صنعتی لرستان صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، تصریح کرد: خوشبختانه واحد تولیدگان و پوشش محافظتی یک‌بارمصرف کادر درمانی شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد نیز ازجمله واحدهای فعالی بود که از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در 3 شیفت کاری توانسته البسه موردنیاز جامعه پزشکی و پرستاری استان را تامین کند که جا دارد از همت و تلاش همه عزیزان تقدیر و تشکر کنم.
رازانی ادامه داد: واحد تولید ژل ضدعفونی شرکت داروسازی بایر افلاک منطقه ویژه اقتصادی ازنا نیز یکی از واحدهای فعال در مقابله با کرونا در کشور است که نیاز مردم استان و برخی استان‌ها را نیز تامین می‌کند. لذا خوشحال و خرسندیم که در مسیر خدمت به عموم مردم، شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان توانسته نقشی تأثیرگذار داشته باشد.
وی، خاطرنشان کرد: واحد تولید اکسیژن سفیدکوه شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد در اقدامی خداپسندانه اقدام به تحویل اکسیژن طبی رایگان به نیازمندان و بیماران کرونایی کرده و می‌کند. خب این اقدام اسلامی و انسانی در چنین شرایطی، جز ترجمان مهربانی چه چیزی می‌تواند باشد. لذا امیدوارم مجموعه چنین اقداماتی که مورد تحسین خلق خداست، مورد رضایت خداوند متعال نیز قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، تأکید کرد: در اسفندماه 98 و در راستای جلوگیری از شیوع کرونا، واحد تولید ماسک نیز در شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد با افزایش توان تولید خود توانست در سه شیفت کاری، بخشی از ماسک موردنیاز مردم را تولید کند که این روند تا به امروز ادامه داشته و امیدواریم تا ریشه‌کنی کرونا ویروس، این تلاش شبانه‌روزی ادامه داشته باشد.
رازانی گفت: خوشبختانه طرح توسعه شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد در حال انجام است و با اقدامات صورت گرفته، شاهد توسعه بیش‌ازپیش این شهرک در آینده نزدیک خواهیم بود که امیدواریم در توسعه صنعتی و اقتصادی استان نقش مؤثری داشته باشد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.