تنها کارخانه تولید دستکش استان خوزستان در منطقه آزاد اروند راه اندازی می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ظرف 2ماه آینده تنها کارخانه تولید دستکش استان خوزستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی، در منطقه آزاد اروند راه اندازی می شود.

به گزارش فرینا، اولین جلسه کارگروه تسهیل جهش تولید با حضور مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداران شهرستان های آبادان و خرمشهر، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونت غذا و دارو و جمعی از مدیران و روسای شرکت ها در محل این سازمان، برگزار گردید.

اسماعیل زمانی ضمن اشاره به انتخاب ۲۰ راهبرد برای تحقق شعار این سال که یکی از آنها تشکیل کارگروه تسهیل جهش تولید است، خاطرنشان کرد: امروز اولین جلسه را با موضوع بررسی مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی در خصوص موارد بهداشتی، غذایی، علوم پزشکی و سلامت محور برگزار کردیم.

زمانی اظهار داشت: در این کارگروه موضوع ۸ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به سیاست های در نظر گرفته شده که باید فی المجلس مشکلات واحدهای تولیدی حل شود، خوشبختانه در اولین نشست، مشکلات ۵ واحد تولیدی حل و دستورات لازم توسط رئیس دانشکده و معاونت غذا و دارو به آنها ابلاغ گردید و قرار شد مجوزهای لازم برایشان صادر شود.

وی تصریح کرد: مقرر شد، ۳ واحد باقی مانده دیگر نیز با مراجعه حضوری و تکمیل پرونده، مشکلاتشان حل شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با تأکید براین مهم که منطقه آزاد اروند با وجود ۲ واحد فعال الکل سازی، ۴ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده، ۲واحد تولید اکسیژن و ۲واحد تولید ماسک یکی از مناطقی است که کم ترین مشکل را در تأمین مایحتاج بهداشتی مردم در این روزهای درگیر با کرونا ویروس دارد، اذعان داشت: به زودی و ظرف ۲ماه آینده تنها کارخانه تولید دستکش استان خوزستان نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی، در منطقه آزاد اروند راه اندازی می شود.

زمانی در خصوص شبکه توزیع و نظارت بر این اقلام، گفت: سازمان غذا و دارو، ادرات صمت و اصناف آبادان و خرمشهر، نظارت مستقیم بر شبکه توزیع داروخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنفی و پروتکل هایی که برای بازگشایی اصناف کم خطر طراحی شده، دارند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.