مومنی:

دریابانی حافظ منافع ملی در آب های جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اقدامات دریابانی قشم در جهت حفاظت از منافع ملی در آب های جزیره قشم تحسین برانگیز است و این سازمان وظیفه خود می داند که با جدیت به مسائل و نیازهای اساسی دریابانی رسیدگی کند.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در دیدار فرمانده پایگاه دریابانی جزیره قشم با وی با بیان این مطلب افزود: کمک به تامین آسایش پرسنل پایگاه دریابانی جزیره قشم برای حفاظت از منافع همه مردم ایران در آب های خلیج فارس یک امر مهم است.

مومنی با اشاره اهمیت تقویت امکانات دریابانی گفت: تقویت توانایی ها و افزایش اقتدار نیروهای خدوم پایگاه دریابانی قشم بخصوص در مبارزه با قاچاق در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد که تجهیز شناورهای این پایگاه یکی از این موارد بشمار می رود.

براساس این گزارش سرهنگ عبدالرضا ضربت فرمانده پایگاه دریابانی جزیره قشم نیز در این دیدار قبل از سخنان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از حمایت ها و توجهات خاص وی به نیروهای نظامی و انتظامی جزیره قشم، با ارائه گزارش کوتاهی از وضعیت امنیتی آب های جزیره قشم به برخی نیازهای پرسنل و کمبودهای لجستیکی پایگاه دریابانی و نیاز به توسعه محل ستاد این پایگاه اشاره کرد و از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخواست کرد طبق صلاحدید درخصوص این موارد دستورات مقتضی صادر کند.  
این گزارش حاکیست حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در آغاز این دیدار همکاری و تعامل تنگاتنگ پایگاه دریابانی جزیره قشم با سازمان منطقه آزاد قشم را از ویژگی های بارز فرماندهی سرهنگ عبدالرضا ضربت دراین یگان مستقل انتظامی مستقر در جزیره قشم خواند و عملکرد این یگان را در زمان فرماندهی وی درخصوص حفظ امنیت آب های جزیره قشم مثبت ارزیابی کرد.
بنا به این گزارش حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سرهنگ عبدالرضا ضربت فرمانده پایگاه دریابانی جزیره قشم، حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حاضرین در این نشست بودند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.