اعطای احکام کمیته های 14 گانه قرارگاه مرکزی قشم

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان قشم، احکام کمیته های 14 گانه قرارگاه مرکزی این شهر را اعطا کرد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، شب گذشته طی مراسمی ضمن اعطای احکام کمیته های 14 گانه قرارگاه مرکزی گفت:  این قرارگاه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باهدف حمایت از افرادی که در شرایط بروز و شیوع بیماری کروناویروس دچار آسیب های اقتصادی شده اند تشکیل شده تا در ماه مهمانی خدا هیچ فرد مسلمانی در کشور و جزیره قشم دچار فقر معیشتی نباشد.
وی افزود: بهره‌گیری از حداکثر توان و تمامی ظرفیت‌های مردمی و سازمانی شهرستان به منظور برپایی رزمایشی گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه که ایمان، تعهد و انسان دوستی جامعه جزیره را به نمایش می گذارد، از دیگر اهداف این رزمایش بزرگ است.
در این مراسم مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی به عنوان جانشین رئیس قرارگاه مرکزی رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه شهرستان قشم انتخاب شد.
در ادامه، علیرضا کمساری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رییس کمیته فرهنگی، فرشته سلجوقی، مدیر اجتماعی و سلامت این سازمان به سمت رییس کمیته بانوان و حسین مرادی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم نیز در جایگاه رییس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی قرارگاه مرکزی رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه شهرستان قشم احکام خود را از امام جمعه شهرستان و فرمانده این قرارگاه دریافت کردند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز در پایان این مراسم از "سامانه اکرام" رونمایی کرد. این سامانه ضمن ثبت اقلام اهدایی و انتخاب دقیق محل توزیع، نظارت بهتر بر روی اقدامات این قرارگاه را تسهیل می کند.
گفتنی است، شماره حساب متمرکز رزمایش «کمک مؤمنانه» در قشم به شماره «1-7870661-10» با شماره شبای «IR040700001000117870661001» و شماره کارت «7366-1159-7211-5041» به نام «قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان قشم» نزد بانک رسالت برای دریافت این کمک ها اختصاص یافته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.