تجربه ای موفق در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس؛ تمدید ISO و ممیزی‌ها به صورت آنلاین

دبیر کمیته IMS و مدیر توسعه و راهبری سیستم‌ها از برگزاری ممیزی شخص ثالث و اخذ گواهینامه های بین المللی بدون حضور فیزیکی و از طریق ارتباط آنلاین در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس خبر داد .

به گزارش فرینا، محمد کوهستانی گفت:  هر ساله تمدید ISO و ممیزی‌ها به صورت حضوری صورت می‌گرفت اما امسال به پیشنهاد منطقه ویژه اقصادی خلیج فارس برای حفظ سلامتی کارکنان این امر به صورت آنلاین و بر خط انجام شد.
کوهستانی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به عنوان نخستین سازمان در استان هرمزگان تمدید ISO و ممیزی های خود را به صورت آنلاین انجام داد افزود: با هماهنگی‌هایی که با شرکت SGS سوئیس صورت گرفت نماینده این شرکت در ایران به صورت غیر حضوری و  آنلاین منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را ممیزی و شاخص‌های فرایندها را مورد بررسی قرار داد.
وی با اشاره به حفظ و  امنیت اطلاعات در این رخداد، گفت: تمام جوانب امنیتی برای برقراری این ارتباط سنجیده شد و با بستری که بر شبکه انفورماتیک منطقه ویژه فراهم آمد تمام امور به انجام رسید.
دبیر کمیته IMSدر ادامه از اعطای گواهینامه ISO 450001 ویرایش 2018 به منطقه ویژه خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: تا قبل از این دریافت گواهینامه 180001  OHSAS محقق شده بود که خوشبختانه هم اکنون موفق به دریافت ISO 450001 ویرایش 2018 شدیم. 
کوهستانی اضافه کرد: در این ارتباط آنلاین همچنین توانستیم استاندارهای ISO 90001 ویرایش 2015 و  ISO 140001 ویرایش 2015 و همچنین ISO 10015 را با موفقیت تمدید کنیم.
وی با ابراز خرسندی از این  رخداد بی سابقه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: ممیزی و تمدید استاندارها به صورت آنلاین برای منطقه ویژه یک تجربه جدید و بسیار مطلوب بود، در همین راستا یکی از استراتژی های مهم منطقه ویژه تمرکز بر مکانیزه کردن هر چه بیشتر فرآیندها ، استفاده حداکثری از خدمات الکترونیک برای مدیران، کارشناسان و کارکنان و توسعه دامنه اینگونه فن آوری ها به تمامی فعالیت ها برای کاهش هزینه ها و حفظ منابع و افزایش بهره وری سازمان است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو