برگزاری هفته سلامت با محوریت گرامیداشت سنگربانان درمان کشور

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هفته سلامت هر سال زمینه‌ساز توجه به سلامت به عنوان یکی از مهم ترین مقوله‌های زندگی فردی و اجتماعی است که امسال با محوریت گرامیداشت سنگربانان درمان کشور در مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود.

به گزارش فرینا، فرشته سلجوقی ضمن تبریک آغاز هفته سلامت اظهار کرد: امسال هفته سلامت با شعار "حمایت همگانی از مدافعان سلامت" با پرداختن به همه گروه‌های درگیر در حفظ سلامت جامعه و موضوع‌های مهم مرتبط با بیماری کووید ۱۹ برگزار می‌شود.
سلجوقی با اشاره به  نقش مهم و اثرگذار گروه‌های مختلف نظام سلامت مانند پزشکان، پرستاران، بهداشت، نیروهای آزمایشگاه، تصویربرداری پزشکی، داروسازان و تجهیزات پزشکی افزود:  حفظ سلامت تک تک افراد جامعه ناشی از شجاعت، همت و تلاش شبانه روزی این قشر از جان گذشته است.
وی تاکید کرد: مردم ما با مشارکت هرچه بیشتر در رعایت و اجرای دستورهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ضمن تلاش در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، کمک بزرگی به جامعه پزشکی و درمانی کشور خواهند کرد.
مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با اشاره به اسامی روزهای هفته سلامت گفت: این ایام باهدف قدردانی از زحمات خط مقدم مبارزه با کروناویروس و تقویت روحیه این گروه پرتلاش نامگذاری شده و امید است که با همراهی مردم و خانواده ها به زودی شاهد اتمام این بحران و آسایش کادر درمان و بهداشت کشور باشیم.
این روزها به ترتیب:
«بهورزان و خانواده بهداشت کشور در مقابله با کرونا»،
 «پزشکان، پرستاران و خانواده نظام سلامت در مقابله با کرونا»،
 «آموزش، پژوهش، فناوری و تولید ملی در مقابله با کرونا»، 
"هماهنگی و همکاری بین‌بخشی در مقابله با کرونا»، 
«روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مومنانه در مقابله با کرونا»،
 «مردم، همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا»
 و «هر رسانه یک پایگاه سلامت در مقابله با کرونا» 
نامگذاری شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو