تولید شمش آلومینیوم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد 2 برابر می‌شود

مشاور امور مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو با دعوت از سرمایه‌گذاران برای فعالیت در صنایع پایین دستی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، گفت: با بهره‌برداری از پروژه آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، تولید شمش آلومینیوم در کشور به 2 برابر خواهد رسید.

به گزارش فرینا، علی‌اصغر علامه با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، تولید شمش آلومینیوم در کشور به 2 برابر خواهد رسید، افزود: آلومینیوم جنوب بزرگ‌ترین آلومینیوم کشور با جدیدترین فناوری روز دنیاست که در دولت تدبیر امید شروع شد و در همین دولت هم به بهره‌برداری رسید.
علامه با اعلام اینکه با بهره‌برداری از این پروژه تولید شمش آلومینیوم در کشور به 2 برابر خواهد رسید، تصریح کرد: این کارخانه عظیم با سرمایه‌گذاری خارجی و طرف چینی انجام شده است و با تولید این محصول و ایجاد صنایع پایین دستی یک تحول بزرگ در جنوب کشور رخ خواهد داد.
وی با دعوت از همه سرمایه گذاران و صاحبان سرمایه برای سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی این منطقه اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی لامرد زیرساخت‌های مورد نیاز را برای این مهم آماده کرده است.
مشاور امور مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو با یادآوری اینکه در این کارخانه حدود دو هزار نفر مستقیم شغل ایجاد شده است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد و کارخانه آلومینیوم در توسعه جنوب فارس و شهرستان لامرد و همچنین مهر تاثیر بسیار زیادی گذاشته است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو