استاندار خوزستان:

آزمایشگاه ویروس شناسی مولکولی دانشکده علوم پزشکی آبادان از استاندارهای لازم برخوردار است

استاندار خوزستان گفت: آزمایشگاه ویروس شناسی مولکولی دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن مجهز بودن از استانداردهای لازم نیز، برخوردار است.

به گزارش فرینا،سرانجام آزمایشگاه ویروس شناسی مولکولی آبادان با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با همراهی فرمانداران شهرستان های آبادان و خرمشهر و معاون فرهنگی این سازمان، به بهره برداری رسید.

در این مراسم شریعتی آزمایشگاه ویروس شناسی دانشکده علوم پزشکی آبادان را مجهز و استاندار دانست و افزود: این آزمایشگاه چهارمین آزمایشگاه  تشخیص مولکولی پس از افتتاح دو آزمایشگاه در اهواز و یک آزمایشگاه در دزفول است که امروز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بعد از این نمونه آزمایش های  شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در این آزمایشگاه انجام خواهد شد، اظهار داشت: با افتتاح این آزمایشگاه قطعا بیماریابی استان تقویت و بیشتر خواهد شد چرا که  دستگاه راه اندازی شده در این آزمایشگاه در هر شیفت می تواند ۹۶ آزمایش را انجام دهد.

گفتنی است آزمایشگاه مذکور که توسط دانشکده علوم پزشکی و سازمان منطقه آزاد اروند بصورت مشارکتی به بهره برداری رسید، گام مثبتی در جهت تشخیص هرچه سریع تر بیماران مبتلا به کویید ۱۹ است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.