پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

  • يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 - 07:53
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی دراین پیام، ماه رمضان را ماه مهمانی خدا، ماه رحمت خداوند بر بندگان خود و ماه رهایی انسان از بند همه نفسانیات دنیوی خواند و بر ضرورت استفاده بهینه از برکات لایزال این ماه مبارک تاکید کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

شَهْرُ رَمَضانَ الَّذي أُنْزِلَ فيهِ الْقُرْآنُ

مبارک باد، حلول ماه پرخیر و برکت رمضان،
مبارک باد، ورود بندگان صالح خداوند به مهمانی با شکوه الهی و مبارک باد طنین نوای ملکوتی کتاب آسمانی قران کریم که در این ماه  برای هدایت مردم و تشخیص بین حق و باطل  نازل شده است.

ماه رمضان، فرصتی برای دعا، نیایش و شب زنده‌ داری است، فرصتی که عشق ملکوتی و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد، چرا که تلاوت قرآن و رعایت تقوا، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی متعالی را برای انسان ها فراهم می‌سازد.
رحمت خداوند دراین ماه بر بندگانش نازل می شود و چه سعادتی بزرگتر از این که در این ماه، انسان ها با برخورداری از این باران رحمت، به خود می آیند و در فضایی ملکوتی و معنوی، بندهای نفسانی خود را پاره کرده و به اصل و فطرت ذات خود برمی گردند.    
نجوای سحر رمضان، خیل مؤمنان را به سفرۀ رحمت الهی فرا می خواند تا از آزمون بزرگ عطش دنیوی سربلند به در آیند و نسیم روح نواز آن، نوید بخش بهاری دوباره در جان مشتاقانی است که بر سفرۀ پر خیر و برکت الهی میهمان می شوند و انبوه شکوفه های دعا و استغفار را در باغ خرم و عطرآگین تقوای رمضانی بر دامن خویش نظاره می کنند.
مردم شریف و مسلمان جزيره قشم نیز مانند همه سال های گذشته، امسال نیز مهيا شده اند برای شرکت در بزرگترين ميهماني خدا، ميهماني با شكوهي كه ميزبانش بخشنده ترين بخشندگان است، ميزباني كه انسان را نه تنها از سفره بي كران نعمت هاي مادي سرشارمي كند، بلكه  دنیایی از فضايل و نيكي هاي معنوي را به او عطا می کند تا از هرچه نازيبايي و گناه پيراسته شود.
اینجانب با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همۀ مردم جزیره قشم  در این ماه پرفضیلت از خدای بزرگ توفیق درک اوقات شریف این میهمانی آسمانی را برای همگان مسئلت می نمایم وامیدوار هستم  همه ما از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم و توشه ای برای فردای خویش بیاندوزیم.

حميدرضا مومني
مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو