تقویت دستگاه های نظارتی منجر به سهولت خدمت رسانی به مردم می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ما هرچقدر دستگاه های نظارتی را تقویت کنیم به همان میزان می توانیم با سهولت بیشتری به مردم خدمت رسانی کنیم.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در دیدار سرهنگ حسین الهی فرمانده انتظامی شهرستان قشم با وی افزود: اگر دستگاه هایی مانند نیروی انتظامی ابزار و نیروی کافی و کیفی برای اجرای وظایف نظارتی و انتظامی خود نداشته باشد بدیهی است ما به عنوان دستگاه های اجرایی در انجام وظایف مان دچار مشکلات عدیده خواهیم شد.
مومنی تصریح کرد: اگر فرماندهی انتظامی شهرستان قشم ازنظر خودرو و وسایل نقلیه موتوری، امکانات فردی نیروها مانند لباس فرم یکپارچه، تسهیلات زندگی مانند مسکن و سایر نیازمندی های فردی و اجتماعی پرسنل کاملا تامین شود، اقتدار و احاطه اش بر حوزه امنیت و نظم در جزیره افزایش می یابد و در نتیجه، زمینه برای خدمات رسانی ما به مردم جزیره مساعد خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با اشاره به معضلاتی مانند ترافیک سنگین در زمان پیک سفرها، تصادفات، جرایم رانندگی، موتورسواری و مواردی مانند اینها درجزیره قشم گفت: راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با این تعداد نیرو و امکانات اندک قادر به کنترل این معضلات و حفظ امنیت راهها و خیابان ها نخواهد بود و ما به عنوان سازمان منطقه آزاد قشم حل این معضلات را وظیفه خودمان می دانیم.   
مومنی با تشریح اقدامات سازمان دراجرای این وظایف بر ضرورت تبدیل فرماندهی انتظامی شهرستان قشم به فرماندهی منطقه ویژه انتظامی قشم تاکید کرد و گفت: با ایجاد این تغییر ما به عنوان سازمان منطقه آزاد قشم همه امکانات مورد نیاز این فرماندهی جدید را باید فراهم بیاوریم.
وی همچنین از تلاش های سازمان منطقه آزاد قشم برای حفظ و نگهداری کشفیات یگان های مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در جزیره خبر داد و گفت: از محل فروش یا استفاده از این کشفیات می توان به توان لجستیکی فرماندهی انتظامی شهرستان کمک شایانی کرد.
براساس این گزارش سرهنگ حسین الهی فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز در این دیداربا برشمردن برخی موانع و مشکلات این فرماندهی در اجرای وظایف قانونی خود مبنی بر حفظ نظم و امنیت جزیره قشم، خواستار همکاری و مساعدت سازمان منطقه آزاد قشم برای رفع این موانع و حل مشکلات شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.