در سال گذشته ۲۶۵ فقره اشخاص حقوقی و حقیقی در منطقه آزاد ماکو به ثبت رسید

مدیر ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در سال ۹۸ تعداد ۲۶۵ فقره شخص حقوقی(شرکت و موسسه) و شخص حقیقی در منطقه آزاد ماکو ثبت شد.

محمدعلی فلاح در گفت و گو با فرینا افزود: از این تعداد، ۱۹۴ فقره اشخاص حقوقي (۱۸۰ شركت – ۱۱ موسسه و ۳ شعبه) و ۷۱ فقره شخص حقيقي اقدام به ثبت نموده اند.

فلاح با اشاره به دريافت ۱۹۱ فقره شناسه ملي اشخاص حقوقي توسط این مدیریت در سال گذشته بیان داشت: ۴۷۵ فقره صورتجلسه تغييرات و تصميمات ثبت و ۲۴۰ فقره تعیین نام ارسال شده است.

مدیر ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد ماکو از تعليق ۱۰۵۰ فقره شناسه ملي اشخاص حقوقي غيرفعال و ۱۱ فقره رفع تعليق از شناسه هاي ملي اشخاص حقوقي فعال شده خبر داد و اضافه کرد: ۱۴۱۸ فقره مكاتبات وارده و صادره صورت گرفته که در مجموع می توان گقت ۴۹۰۰ عملیات در سال ۹۸ در این مدیریت انجام شده است.

فلاح با بیان اینکه از لحاظ ارتقاء كيفيت ارائه خدمات سعي كرديم همزمان با مراجعه ارباب رجوع و در لحظه امور مربوطه را به سرانجام برسانيم گفت: تمام تلاش این مدیریت بر این بوده که از امروز به فرداكردن امور خودداري کند و خوشبختانه با ايجاد بانك موضوعات اشخاص حقوقي (براي اولين بار در سطح كشور)و مكانيزه نمودن عمليات ثبتي ازطريق سامانه ثبت شركت ها و موسسات غيرتجاري مناطق آزاد از مرحله تعيين نام تا ثبت شخص حقوقي و بازنگري فرآيندها در انطباق با اين سامانه اقدامات بی سابقه و خوبی صورت گرفته است.

وی از راه اندازی بخش مربوط به اداره ثبت شركت ها در سایت رسمی سازمان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: ارباب رجوع مي تواند بسياري از اطلاعات مورد نياز خود را از اين طريق به دست بياورد.

مدیر ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین از به روزرساني پلمب دفاتر تجاري سال ۱۳۹۹ با الصاق پلمب کابلی شماره دار خبر داد که هر نوع جعل و شبيه سازي دفاتر را غيرممكن نموده است و براي اولين بار در مناطق آزاد کشور اتفاق افتاده و تصریح کرد: یک هزار و ۲۶۴ جلد دفتر در این مدیریت در سال گذشته پلمپ شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.