توسعه دامنه فعالیت ها با اخذ گواهینامه های متعدد / انجام 31 هزار آزمون آزمایشگاهی در سال 98

مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم از توسعه دامنه فعالیت ها با اخذ گواهینامه های متعدد توسط این شرکت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش فرینا، شهروز آبراری با اعلام این مطلب اظهار کرد: سال 98 برای این مجموعه با موفقیت های بسیاری در زمینه توسعه شعب داخلی، دریافت گواهینامه های متعدد و افزایش دامنه فعالیت گواهینامه های مرکز ملی تایید صلاحیت ایران همراه بوده است.
آبراری ادامه داد: اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از سازمان دامپزشکی کشور، اعطای نمایندگی شرکت در زمینه بازرسی کالا به شرکت بازرسی ARTIMET ترکیه، افزایش دامنه فعالیت گواهینامه 17020 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در زمینه بازرسی پله برقی و پیاده روهای متحرک و گواهینامه ۱۷۰۲۵ در زمینه بتن و مصالح ساختمانی بخشی از این موفقیت ها است.
به گفته وی، افزایش دامنه فعالیت پروانه بازرسی کالای شرکت از سازمان ملی استاندارد، ثبت شعب داخلی در شهرهای تهران، چابهار و بندرعباس در زمینه بازرسی های فنی، اخذ گواهینامه بازرسی واحدهای تولیدی خارج از کشور از سازمان غذا و دارو ایران و انتخاب این شرکت به عنوان آزمایشگاه همکار نمونه استان هرمزگان از افتخارات دیگر شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در سال ۹۸ بوده است.

*انجام 31 هزار آزمون آزمایشگاهی در سال 98

مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم از انجام 31 هزار و 38 آزمون بر روی نمونه های آزمایشگاهی در سال 98 خبر داد و گفت: عقد قراردادهای جدید در زمینه آزمایشگاهی، بازرسی از سه واحد تولیدی در خارج از کشور، بازرسی و آزمون یک هزار و 259 نازل سوخت مایع و 95 ترازو درسطح بازار در استان هرمزگان، بازرسی فنی 218 آسانسور های برقی در قشم و بندرعباس، بازرسی فنی دو هزار و 290 کالای وارداتی در گمرکات قشم و بندرعباس و توزین ۶۲ هزار و ۵۲۷ دستگاه خودرو در بندر بهمن قشم نیز از جمله اقدامات عملیاتی این شرکت در سال گذشته بوده است.
آبراری با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آموزشی گفت: عقد تفاهم نامه آموزشی با شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان و برگزاری چندین دوره آموزشی برای واحدهای تولیدی استان، برگزاری 10 دوره گروهی و 57 دوره انفرادی در استان هرمزگان، برگزاری 13 آزمون مهارت با حضور آزمایشگاه های معتبر کشور مجموعه اقدامات ما در حوزه ترویج مهارت های استانداردی و آموزش در سال 98 می باشد.
آبراری همچنین به چاپ یک میلیون و ۹۲۶ هزار و ۹۰۱ برچسب توسط شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم اشاره کرد و افزود: این برچسب ها بعد از گرفتن تاییدیه آزمایشگاهی و استانداردی کالاهای وارداتی به منظور تایید اصالت کالاهای سلامت محور ترخیص شده از مبادی گمرکی به روی اقلام نصب می شود.

*گسترش زمینه فعالیت های شرکت به داخل کشور

مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم درخصوص اولویت ها و برنامه های این شرکت در سال جاری عنوان داشت: افزایش شعب داخلی در زمینه بازرسی‌های فنی، اعطای نمایندگی MHCS در زمینه بازرسی کالا به شرکت‌های خارجی در سراسر دنیا، افزایش دامنه فعالیت بخش آزمون مهارت، اخذ  تایید صلاحیت مرکز آموزشی همکار از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و افزایش دامنه فعالیت مرکز آموزشی همکار سازمان ملی استاندارد از برنامه های ما باهدف گسترش زمینه فعالیت های شرکت به داخل و خارج کشور است.
آبراری از برنامه ریزی برای مکانیزه کردن تمامی فعالیت‌های شرکت و ارتقای نرم‌افزارهای آزمایشگاهی و سایر بخش ها خبر داد و گفت: توسعه فعالیت‌های پژوهشی و چاپ حداقل دو مقاله به صورت سالانه در مجلات معتبر بین‌المللی از دیگر اهداف این شرکت جهت بالا بردن توان علمی و عملی نیروهای فعال است.
وی ادامه داد: اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از سازمان محیط زیست، افزایش دامنه فعالیت گواهینامه ۱۷۰۲۵ از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در زمینه بازرسی محصولات ارگانیک و اخذ گواهینامه ۱۷۰۲۵ در زمینه برق و الکترونیک نیز از جمله اقدامات ما در سال جاری خواهد بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.