احیا و مرمت کمپ پارک ساحلی ریگو

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای عملیات بازسازی و مرمت پیاده روها، جداول و فضاهای سبز کمپ پارک ساحلی ریگو باهدف کاهش هزینه های ساخت مجدد و ترمیم خبر داد.

به گزارش فرینا، امیر سلکی با تاکید بر لزوم کاهش هزینه های تعمير و نگهداري بیان داشت: اجرای به موقع عملیات بازسازی و مرمت در عرصه های مختلف عمرانی و فضای سبز ضمن جلوگیری از هزینه های اضافی، می تواند خرج ساخت پروژه های عمرانی جدید شود.
سلکی با اشاره به احیا فضاهای سبز در این کمپ پارک گفت: حفظ درختان و فضای سبز موجود در بخش های مختلف جزیره به ویژه کمپ پارک ها، نه تنها ریه تنفسی موجود را حفظ کرده که بستر کاهش آلودگی های زیست محیطی را نیز فراهم می کند و همچنین از تولید هزینه های جدید برای ایجاد فضای سبز جلوگیری می کند.
وی ادامه داد: عملیات رنگ آمیزی و نظافت بلوار روستای جی جیان نیز باهدف تامین زیبایی بصری این منطقه در هنگام تردد ساکنان و گردشگران توسط نیروهای این مدیریت به انجام رسید.
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در پایان عنوان داشت: هر پيشرفتي در جامعه نتيجه آموزش و فرهنگ سازی است و امیدواریم با همکاری مردم جزیره بتوانیم، احترام به قوانین نگهداری و حفظ بناها، فضاهای سبز و طبیعت جزیره را به همگان بیاموزیم تا  با داشتن قشمی پاکیزه و زیبا، به میزبانی نمونه در کشور بدل شویم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو