مشاور رئیس هیات عامل مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو:

استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در سال جهش تولید

سید علی اصغر علامه مشاور رئیس هیات عامل در مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو از پروژه های منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان بازید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، در این بازدید که با حضور مسعود پاکزاد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان و محسن یزدانیان مجری پروژه بندر صورت گرفت علامه پیشرفت پروژه بندر را خوب ارزیابی کرد و گفت اگر کرونا نبود اکنون بندر پارسیان به نتیجه رسیده بود.
این مقام ارشد ایمیدرو درباره دلیل سفرش به پارسیان به خبرنگار روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر  پارسیان گفت: در سال جهش تولید برنامه داریم به پروژه ها سرعت دهیم و چون در کنار سرعت، کیفیت کار هم برایمان مهم است تصمیم گرفتیم بیشتر در پروژه حضور داشته باشیم تا مشکلات را شناسایی و به امید خدا برطرف کنیم.
سید علی اصغر علامه اظهار امیدواری کرد: انشالله در سال جهش تولید شاهد استقرار صنایع در منطقه پارسیان خواهیم بود و در سال 99 دو تا از اسکله ها راه اندازی و آماده ی سرویس دهی خواهند شد.
علامه افزود: متاسفانه سال 98 در پروژهای سایت شمالی کاری انجام نشده و در این حوزه عقب مانده ایم و نیازمند فعالیت بیشتر هستیم؛ امسال کوشش خواهیم کرد عقب ماندگی های این بخش جبران شوند.
وی با بیان این که این بندر نه تنها یکی از پروژهای مهم منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان بلکه از مهم ترین پروژه های سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن (ایمیدرور) ایران، بندر پارسیان است که اسکه 5 آن آماده شده و بزودی تحویل داده می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو