برگزاری رزمایش کمک مومنانه در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان

منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با شروع ماه مبارک رمضان در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به توزیع بسته های کمک معیشتی به خانواده های کمتر برخوردار می کند.

به گزارش فرینا، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش های مردمی برای کمک به خانواده های کمتر برخوردار، منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه کمک های مومنانه اقدام به تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی کرده است.
این بسته های کمک معیشتی که شامل مایحتاج عمومی است با همراهی و کمک امامان جمعه شهرهای همجوار منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان جهت شناسایی خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در کشور به دست عزیزان هموطن خواهد رسید. 
کاروان کمک مومنانه با همراهی و همدلی مسئولان ارشد استان مرکزی از جمله میرزایی فرماندار ساوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه، فدایی فرماندار زرندیه، امام جمعه زرندیه و رباست اداره اوقاف و امور خیریه شهر ساوه صورت گرفته است.
رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با مبلغ 5 میلیارد ریال و در قالب 5 هزار بسته یک میلیون ریالی آماده توزیع در میان عزیزان هموطن است. پرسنل منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با اهدای دو روز از حقوق خود و مدیران این منطقه اقتصادی با اهدای یک هفته از حقوق خود در این امر خداپسندانه مشارکت کردند. 
قرار است در این رزمایش کاروان مواسات، همدلی و کمک مومنانه در روزهای با برکت ماه میهمانی خدا با حضور در مناطق محروم و کمتر برخوردار در جهت تقویت انسجام ملی و ایجاد روحیه ایثار گام بردارد. به همین منظور توزیع بسته های معیشتی با همراهی استانداری استان مرکزی و فرمانداری شهرستان زرندیه صورت می گیرد. 
در کنار کمک هایی که توسط منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان برای خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا اختصاص یافته است، این منطقه ویژه اقتصادی با اختصاص کمک هایی به پرسنل بیمارستان ها و خادمان عرصه سلامت و بهداشت که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند، تلاش کردند تا اتحاد میان مردم را بیش از پیش نمایان کنند.
بر همین اساس مبلغ 230 میلیون ریال جهت خرید تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های مانیتورینگ بیمارستانی و 900 میلیون ریال جهت خرید لباس ایزوله بیمارستانی و مبلغ 207 میلیون ریال جهت خرید نمایشگر و تیغه لارنگسکوب و گاید بزرگسال اختصاص یافته است. 
همچنین مبلغ 400 میلیون ریال وجه نقد به حساب دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت پشتیبانی مالی از پرسنل کادر درمان در اختیار این نهاد قرار گرفت. 
بر اساس این خبر با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و طرح اکرام نیازمندان مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک نقدی نیز به حساب موسسه بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی اهدا گردید.
مدیریت و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان باور دارد می توان با هم و در کنار هم از روزهای سخت مبارزه با شیوع ویروس کرونا به سلامت گذر کرد و همراهی و همدلی مردم در این مسیر جزو میراث ماندگار ایران اسلامی برای نسل آینده خواهد بود.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.