پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی کارگر

  • شنبه 13 ارديبهشت 1399 - 09:17
  • قشم
  • 0 دیدگاه
“کارگران قهرمانان جبهه کار و تولید در سال جهش تولید” رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به مردم شریف جزیره قشم و جامعه کارگری این جزیره بخصوص کارگرانی که درمراکز و واحدهای تولیدی این منطقه اشتغال دارند، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی  در این پیام کارگران را قهرمانان جبهه کار و تولید در هر جامعه خواند و با تاکید بر نقش بی بدیل جامعه کارگری در توسعه و پیشرفت جامعه، خواستارهمکاری، تعامل و هم افزایی آنها با جامعه کارفرمایی و دولت به عنوان سه ضلع مثلث تولید و توسعه در کشور شد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
روز جهانی کارگر، فرصتی گرانبها برای تجلیل و قدردانی از جامعه عزیز کارگری است تا از این طریق مردم و مسئولان با زحمات طاقت فرسا و فداکاری های کارگران شریف از یک طرف و دغدغه ها و مشکلات آنها از طرف دیگر آشنا شوند.
بخش بزرگی از جامعه کار و تولید را درهرجامعه کسانی تشکیل می دهند که با تکیه بر بازوان شان و با ریختن عرق جبین خود چرخ های تولید را می چرخانند تا نوای دل انگیز تولید در کارخانه ها، واحدهای تولیدی و کارگاه های کوچک طنین انداز شود.
کارگران عزیز ایران اسلامی امروز با اراده ای قوی و روحیه خستگی ناپذیر برای کسب روزی حلال تلاش  می کنند و در سایه تلاش این عزیزان و همکاری و هم افزایی آنها با جامعه کارفرمایی و دولت به عنوان نقطه وصل این دو جامعه شریف "استقلال" و "خودکفایی" درهمه عرصه‌ها معنا و مفهوم عینی به خود می گیرد.
ما بر این باورهستیم که استقلال اقتصادی کشورحاصل نخواهد شد مگر اینکه جامعه کارگری به عنوان موتور محرکه تولید و توسعه به جایگاه و منزلت واقعی خود دست پیدا کند و دست در دست جامعه کارفرمایی و دولت یک دل و متحد برای ساختن ایرانی آباد و پیشرفته تلاش نماید.
تحقق آرمان‌های بزرگ کشوراسلامی ما جز با ارج نهادن به تلاش ها و ایده های خلاق کارگران عزیز در جای جای میهن عزیز ما، میسر و مقدور نیست، لذا درسالی که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، برای عینیت بخشیدن به این شعار باید همه بکوشیم زمینه  رشد و ارتقاء کیفیت کار کارگران را فراهم بیاوریم و از طرف دیگر خود کارگران عزیز نیز با درک شرایط جامعه امروز، روز به روز به آگاهی، دانش و مهارت های خود بیافزایند.  
سازمان منطقه آزاد قشم که درسال های گذشته برای توسعه صنایع مختلف بخصوص صنعت گردشگری و رونق اقتصادی کشورعزیزمان تلاش های زیادی کرده است، درهمه این تلاش ها به نقش هوشمندانه و هدفمند همه کارگران عزیز شاغل در واحدهای صنعتی و تجاری مستقر در جزیره قشم متکی بوده است.
اینجانب با تبریک  روز کارگر به همه کارگران عزیز و خانواده های محترم شان درجای جای جزیره قشم و همه پویندگان عرصه های تولید و سازندگی در این جزیره، ضمن ارج نهادن به تلاش های خستگی ناپذیر این عزیزان، سلامت، بهروزی و توفیق روز افزون همه کارگران را از درگاه خداوند متعال آرزو می کنم.


حمید رضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.