با اجرای برنامه گرامیداشت هفته معلم؛

تجلیل سازمان منطقه آزاد انزلی از معلمان و مدیران برتر

به مناسبت هفته گرامی داشت مقام شامخ معلم، در مراسمی که در سالن جلسات سازمان برگزار گردید از 17 معلم و مدیر برتر مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی از سوی عضو هیأت مدیره و معاونین سازمان با اهدای لوح یادبود، قدردانی به عمل آمد

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با تقدیر از فعالان حوزه تعلیم و تربیت، بیان کرد: اعتقاد داریم که زیر ساخت های توسعه درهمه جوامع معطوف به زیرساخت های تفکر است، و معلمان در سطح مدارس مدیریت تفکر دانش آموزان و پرورش محصلین را به منظور توسعه کشور به عهده دارند.

سید حجت مهدوی سعیدی در ادامه با تبیین خصوصیات و شاخص های متمایز شهید مطهری، تشریح کرد: یکی از خصوصیات مهم این شهید والا مقام زمان شناسی بود، و ثابت کرد که شهوت قدرت و کلام و تمنای تجلی نداشته و با اخلاص در همه شرایط به تعلیم و تربیت می پرداخت و براین باور بود موفقیت معلم در گرو اخلاص است.

مهدوی سعیدی به اجرای طرح مدیریت استعداد از سوی این سازمان در سطح مدارس محدوده اشاره و خاطر نشان کرد: با دستور مدیرعامل سازمان و به منظور شناسایی و پرورش جوانان و نوجوانان مستعد طرح مدیریت استعداد در سطح مدارس آغازبه کار کرده و در این طرح دانش آموزان توانمند در بخش های علمی، فرهنگی،هنری و ورزشی شناسایی و به کمک موسسات علمی و دستگاه های اجرایی پرورش داده خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیتی که سازمان متبوع وی جهت تقویت زیرساخت ها و برنامه های توسعه محور قائل است، اضافه کرد: معتقدیم زیر ساخت های توسعه و رشد متوازن از مدارس نمود پیدا کرده و جهت دهی می شود و معلمان با پرورش دانش آموزان متفکر و پویا علاوه بر تقویت شاخه های علمی کشور در زمینه رونق اقتصاد،تولید و اشتغال نیز تأثیر گذار خواهند بود.

سیدمهدی نقوی عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی معلمی را یکی از مشاغل مهم عنوان کرد و افزود: اعضای هیات مدیره سازمان از طرح های توسعه ای در حوزه مدارس، تعلیم و تربیت حمایت کرده و تلاش می کنیم نواقص موجود برطرف و مدارس منطقه نقش الگویی خود را ایفا کنند.

حمید آقاجانی رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گیلان نیز منطقه آزاد انزلی را در بسیاری از زمینه ها در سطح کشور الگو اعلام کرده و اظهار داشت : با اجرای طرح هوشمند سازی مدارس ، تقویت مدارس منطقه در حوزه سخت افزار و نرم افزار ، ارتقای سطح آموزش و تشویق دانش آموزان در راستای مهارت آموزی، شاخص های تعلیم و تربیت در سطح منطقه افزایش یافته و این طرح به عنوان الگو از منطقه آزاد انزلی در سطح کشور نیز به کار گیری خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر معاونین و مدیران سازمان، رییس اداره مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گیلان، مدیران آموزش و پرورش سطح منطقه نیز حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.