مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار:

مهار آتش‌سوزی مجتمع غذایی پلاژ ساحلی منطقه آزاد چابهار

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آتش‌سوزی در مجتمع غذایی در پلاژ ساحلی تیس منطقه آزاد چابهار توسط واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سازمان با همکاری آتش‌نشانی‌های اداره کل بنادر و دریانوردی و شهرداری بندر چابهار مهار شد.

به گزارش فرینا، اقبال صادقی در خصوص جزئیات این آتش‌سوزی افزود: ساعت ۱۵:۵۸ امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۹۹ از طریق تلفن به آتش‌نشانی منطقه آزاد چابهار اعلام شده که بلافاصله تیم آتش‌نشانی ایستگاه شماره ۲ قطب صنعتی نزدیک‌ترین ایستگاه به محل آتش‌سوزی اعزام گردید.

صادقی اظهار داشت: چون جنس محل حریق از نوع کامپوزیت و یونولیت فشرده بوده سرایت آتش‌سوزی به شدت بالا رفته که ایستگاه شماره یک منطقه آزاد چابهار وارد عمل شده در مجموع پنج دستگاه ماشین آتش نشانی منطقه یک دستگاه ماشین آتش نشانی اداره کل بنادر و یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی شهرداری چابهار اقدام به اطفاءحریق نمودند.

وی اضافه کرد: عملیات اطفاءحریق حدود یک ساعت به طول انجامید و در این حریق متأسفانه ۱۰ غرفه کاملا سوخته و از بین رفته‌اند و به سه غرفه خسارت‌هایی وارد شده است، در مجموع در این فودکورت ۱۵ غرفه وجود داشت.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حریق دردست بررسی است و متعاقباً اعلام می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو