برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار فارس

سیصد و چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور رحیمی استاندار فارس و رؤسای دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار شد.

به گزارش فرینا، در ابتدا استاندار و اعضای کارگروه به بازدید از خط تولید کارخانه پرداخته و سیاح فر مدیرعامل کارخانه توضیحاتی را راجع به نحوه تولید ورق های کامپوزیت در این شرکت به استاندار و هیئت همراه وی ارائه داد.

در حاشیه این بازدید رئیس هیأت مدیره در نشستی که به منظور حل و فصل مشکلات مربوط به شرکت مذکور گرد هم آمده بودند درخواست خود مبنی بر اخذ مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش از بانک های ملی و رفاه را که نمایندگان آنها از حاضرین در جلسه بودند مطرح کرد.

خانداداش ابراز امیدواری کرد با تامین میزان اعتبار درخواستی خطوط دیگر کارخانه که قبلا فعال بوده اند جانی دوباره گرفته  و شروع به فعالیت می نمایند که این امر میتواند سهم بسزایی در اشتغال شهر شیراز و استان فارس داشته و نیروهایی که سال گذشته تعدیل شده اند به کار برگردند. 
نادر طیبی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز نیز در این نشست ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(موضوع بند الف تبصره۱۸) در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با وجود اخذ مصوبه ها و موافقت های لازم از سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صمت توسط دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه،از بالاترین مقام اجرایی استان درخواست کرد تا با پیگیریهای جدی و همیشگی خود در اجرای این مصوبه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز گره از کار صنعتگران مستقر در بگشاید.
استاندار فارس نیز در پایان این نشست از تمامی دستگاه های اجرایی خواستار بکار گیری تمام توان خود جهت حمایت همه جانبه از شرکت هایی شد که در شرایط خاص فعلی قبول کرده اند به فعایت خود ادامه بدهند بی آنکه‌ دست به تعدیل نیرو بزنند.

رحیمی تحقق شعار امسال بنام «جهش تولید» که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است را در گرو حمایت همه جانبه و کمک دستگاه های زیربط بخصوص بانک ها دانست!

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.