همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)؛

ساکنان شش طبقه خرمشهر راهی خانه های نو

به میمنت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، ساکنان ساختمان شش طبقه خرمشهر در خانه های جدید سکنی می گزینند.

به گزارش فرینا به نقل خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند در نشست خبری با موضوع اسکان و جابه جایی اهالی ساختمان شش طبقه خرمشهر گفت: با ۴ میلیارد و دویست میلیون تومان، خانه هایی در مسکن مهر خرمشهر خریداری و با نظر خود خانواده های ساکن در شش طبقه ساخت و آماده تحویل شده است.

موعود شمخانی افزود: ۴۸ واحد در مسکن مهر خرمشهر خریداری کرده ایم اما ساکنان این خانه ها ۴۷ خانوار هستند و واحد اضافه در قالب خانه کودک به آموزش و پرورش کودکان اختصاص خواهد یافت.

شمخانی گفت: هر واحد از ۴۰ میلیون تومان وام با اقساط ماهانه ۴۰۰ هزار تومان در قالب اقساط بلند مدت بهره مند است و شرایط به گونه ای تسهیل شده که بانک هیچ ضامنی از خانواده ها نگیرد.

وی افزود: جابجایی ساکنان روز شنبه بیستم اردیبهشت ماه با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی انجام می شود و بلافاصله تخریب ساختمان شش طبقه آغاز خواهد شد و پس از تخریب مراقبت خواهد شد که ساکن جدیدی نداشته باشند.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هزینه تخریب ساختمان شش طبقه حدود ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود و شهرداری این کار را بر عهده دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو